امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 43891 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
97 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور با تأکید بر هماهنگی های مطلوب مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تسهیل تردد زائران در مرزها، گفت: تا به امروز بیش از ۲ میلیون ۷۰۰ هزار نفر از مرزهای کشور خارج شدند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سید مجید میراحمدی – رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور در بازدید از پایانه مرزی مهران با قدردانی از تلاش مرزبانان برای تسهیل تردد زائران و همچنین تأمین امنیت آنان در مرزهای ۶ گانه، گفت: تا به امروز بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زائر برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای کشور خارج شدند.

وی ادامه داد: از این خیل جمعیت بیش از ۷۰۰ هزار نفر آنان پس از زیارت عتبات عالیات از طریق مرزها وارد کشور شدند و در این هماهنگی خوبی در رفت و برگشت زائران وجود دارد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور و معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با تأکید بر هماهنگی مرزی میان مرزبانان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تسهیل تردد زائران اظهار کرد: موج بازگشت زائران به کشور شروع شده و بحمدالله وضعیت خوبی برای بازگشت زائران در مرزها وجود دارد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top