امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 2885 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ | ارسال توسط : |
1156 بازدید
۰
| 16
ارسال به دوستان
پ

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مرقومه‌ای ذیل گزارش وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا از جمله طرح بسیج ملی مبارزه با این ویروس، ضمن تشکر مجدد از زحمات انجام‌ شده، تاکید کردند که از شتاب تلاش‌های همه‌جانبه در این زمینه کاسته نشود. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا،‌ متن پاسخ دفتر مقام […]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مرقومه‌ای ذیل گزارش وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا از جمله طرح بسیج ملی مبارزه با این ویروس، ضمن تشکر مجدد از زحمات انجام‌ شده، تاکید کردند که از شتاب تلاش‌های همه‌جانبه در این زمینه کاسته نشود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا،‌ متن پاسخ دفتر مقام معظم رهبری و مرقومه رهبر انقلاب به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم

گزارش جنابعالی به شماره ۱۰۰/۶۲ مورخ ۱۳۹۹/۱/۹ در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و از جمله طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا به استحضار مقام معظم رهبری مدظله‌العالی رسید، مرقوم فرمودند:

«از تلاش‌های وزیر محترم و همکاران و مجموعه‌ بزرگ درمانی کشور بار دیگر تشکر شود. تدابیر صورت گرفته خوب و ان‌شاءالله مؤثر است. طرح غربالگری کار بزرگی است. بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه‌ همه‌گیر خواهد کرد ان‌شاءالله. مهم آن است که شتاب تلاشهای همه‌جانبه کاسته نشود.»

ضمن ابلاغ مراتب تشکر معظم‌له، از خداوند متعال برای جنابعالی و همکارانتان و مجموعه بزرگ درمانی کشور صحت و سلامت و پیروزی مسألت داریم.

محمّدی گلپایگانی 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top