امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 2865 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ | ارسال توسط : |
1169 بازدید
۰
| 12
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: مقرر شده است رئیس شورای شهر تهران نامه‌ای به روسای شوراهای کلانشهرهای دنیا در مورد لزوم رفع تحریم علیه ایران در شرایط کرونایی ارسال کند. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، علی اعطا در حساب توییتری خود نوشت: عبور از بحران جهانی کرونا جزو با همکاری جهانی امکان پذیر نیست و […]

نامه "محسن هاشمی" به کلانشهرهای دنیا برای رفع تحریم‌های ایران در شرایط کرونایی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: مقرر شده است رئیس شورای شهر تهران نامه‌ای به روسای شوراهای کلانشهرهای دنیا در مورد لزوم رفع تحریم علیه ایران در شرایط کرونایی ارسال کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، علی اعطا در حساب توییتری خود نوشت: عبور از بحران جهانی کرونا جزو با همکاری جهانی امکان پذیر نیست و اعمال شدیدترین تحریم‌های اقتصادی علیه ایران از سوی دولت آمریکا در عمل منجر به عدم امکان استفاده از همکاری‌های بین‌المللی برای این کشور ۸۰ میلیون نفری شده است.

وی نوشت: مقرر شد نامه‌ای از سوی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و از طرف شورا خطاب به روسای شوراهای تعدادی از کلانشهرهای جهان ارسال شود که ضمن اشاره به برخی از تبعات دامنه‌دار تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، در خواست شود که آنان با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت قانونی پارلمان‌های محلی در مذاکره با پارلمان و دولت ملی در مسیر رفع تحریم‌های اقتصادی علیه ایران گام بردارند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top