امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 27632 |
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
6801 بازدید
۰
| 7
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیته بین المللی المپیک برای بازیهای زمستانی وارد پکن شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC)  وارد پکن شد، جایی که بازی های المپیک زمستانی در آن برگزار می شود.  باخ پیش از شروع برنامه رسمی خود در ۲۵ ژانویه، اکنون در قرنطینه سه روزه است.

بازی های المپیک زمستانی از ۴ تا ۲۰ فوریه در پکن برگزار می شود.

دولت جو بایدن، رییس‌جمهور ایالات متحده، آن چه را که واشنگتن نسل‌کشی دولت چین می‌نامد، به عنوان دلیل تحریم خود اعلام کرد.  با این حال، افرادی مانند ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه، اعلام کرده‌اند، که در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت و برخی از چهره‌ها در کشور روسیه آمریکا را به دنبال کردن یک برنامه سیاسی برای تضعیف پکن متهم می‌کنند.

با توجه به این که هواداران خارجی قبلاً از ورود به کشور برای تماشای بازی‌ها منع شده‌اند و با توجه به افزایش نگرانی‌ها در مورد شیوع سویه‌های دلتا و اُمیکرون، مقامات چینی روز دوشنبه تأیید کردند که هیچ بلیتی برای فروش عمومی در دسترس نخواهد بود.

کمیته داخلی سازماندهی المپیک زمستانی پکن اعلام کرد: به منظور حفاظت از سلامت و ایمنی پرسنل و تماشاگران مرتبط با المپیک، تصمیم گرفته شد که طرح اولیه برای فروش بلیت به مردم تعدیل شود و (در عوض) تماشاگران برای تماشای بازی‌ها در محل سازماندهی شوند. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top