امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 2061 |
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ | ارسال توسط : |
1695 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمام توان خود را برای پیروزی دولت روحانی گذاشتیم بنابراین باید کمک کنیم دولت موفق شود تا سال آینده پاسخگوی عملکرد باشیم.

محمد رضا عارف امروز پنجشنبه در دومین کنگره حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، گفت: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و دستاوردهای ارزشمندی را در این مدت داشته ایم؛ آنچه بیش از توجه مهم است آسیب شناسی این چهار دهه است که در این آسیب شناسی باید تعارف را کنار بگذاریم.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بخواهیم آرمانهای انقلاب را پاسداری کنیم راهی جز اتکا به مردم نداریم چرا که صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند.ما باید مردم را در عمل و نه در شعار ولی نعمت خود بدانیم.
دومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با شعار ‘واکاوی فرصت ها، چالش ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با تاکید بر استمرار اصلاح طلبی ، شفافیت و عدالت’ صبح پنجشنبه با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی چون حسین فریدون، محمد رضا عارف، فرج کمیجانی، فیض الله عربسرخی، عبدالواحد موسوی لاری، الیاس حضرتی ، فریده اولاد قباد، جواد امام و پروانه امانی در سالن اجتماعات امام علی (ع) آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران برگزار شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top