امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 48095 |
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
27 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

در پی شوخی غیرمتعارف با دو مجری تلویزیون روی آنتن زنده، کانون مجریان رسانه‌های دیداری بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حسن ریوندی که در روزهای اخیر در ویژه‌برنامه رمضانی شبکه تهران حاضر شده بود، با دو مجری تلویزیون شوخی غیرمتعارف کرد و الفاظی عجیب را به آنها نسبت داد.

در پی این اتفاق کانون مجریان رسانه‌های دیداری بیانیه‌ای منتشر کرد که بدین شرح است:

«به نام خدا

مدیران و مسئولان محترم رسانه‌ای:

رسانه ملی امانتی گرانقدر و نتیجه تلاش سالیان بسیار هنرمندان و اندیشه ورزان، متفکران و مجاهدت‌های غیرتمندانی است که خود را میراث‌دار فرهنگ هزاران ساله ایران عزیز و تعالی یافته اسلام شریف میدانند. متاسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد حضور مهمان‌هایی بوده‌ایم که ناآشنا به آداب رسانه ای و ارزش‌های اخلاقی بوده و در مقابل مادران و فرزندان این سرزمین که حرمت فراوان دارند هر کلامی را بر زبان می‌آورند و از آنتن زنده مجریان باسابقه تلویزیون را به سخره می گیرند. کانون مجریان رسانه های دیداری در انجام وظیفه حفظ حرمت هنر اجرا و احترام به مخاطبان ارجمندی که سال‌های سال در شادی و غم و در شرایط گوناگون همواره از طریق این مجریان ارتباطی صمیمانه با جهان رسانه ای برقرار می‌کنند بر خود لازم می‌داند نسبت به چنین رفتارهای مذموم و ناشایست اعتراض خود را اعلام و از منظر حرفه‌ای و صنفی، از مجریان پیشکسوت رسانه دفاع کند. امید است مدیران و برنامه سازان، با درایت بیشتری مهمانان برنامه های زنده را برگزینند و از تکرار چنین لحظاتی که جایگاه رسانه ملی به عنوان میراث همه ملت ایران را تنزل می‌دهد و از اعتماد ملی نسبت به آن می کاهد اجتناب کنند و برای دلجویی از مجریان پیشکسوت (بهمن هاشمی و سید مرتضی حسینی) اقدامات لازم را انجام دهند.

با احترام کانون مجریان رسانه های دیداری فروردین ۱۴۰۳»

شوخی دردسرساز ریوندی با ۲ مجری و واکنش رسمی به ماجرا

بر اساس این گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حسن ریوندی بعد از مدت‌ها دوری از تلویزیون، یلدای ۱۴۰۲ در صداوسیما حاضر شد و پس از آن، این همکاری همچنان مقطعی ادامه دارد. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top