به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایتهای اینترنتی، سایتهای استانی و سایتهای اختصاصی شرکتهای حمل و نقل مسافر انجام میشود و با انجام سفرهای برنامهای کاربران، خدمات رسانی مناسب تری دربخش حمل و نقل جادهای فراهم میشود.
داریوش باقرجوان با بیان اینکه ارائه کدملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استانها نیازسنجی صورت میگیرد و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کارگرفته میشود که بالغ بر ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹ هزار دستگاه مینی بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جابه جا میکنند.
بنا بر اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای وی با اشاره به اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای وادارات استانها انجام میشود، افزود: سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، پل های ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و میتوانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.
انتهای پیام
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.