امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 21 شوال 1445 | 2024-04-29
کد خبر: 48503 |
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۳۱ | ارسال توسط : |
11 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:جدیدترین آمار فروش فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، تغییرات در مستند سوره، فراخوان عمارن نوفل لوشاتو … از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا،روابط عمومی فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی اعلام کرد که این فیلم در بازه زمانی ۴۰ روزه، ۱۰۰ میلیاردی شد و رکورد تازه‌ای […]

گروه فرهنگی:جدیدترین آمار فروش فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، تغییرات در مستند سوره، فراخوان عمارن نوفل لوشاتو … از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا،روابط عمومی فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی اعلام کرد که این فیلم در بازه زمانی ۴۰ روزه، ۱۰۰ میلیاردی شد و رکورد تازه‌ای در گیشه سینمای ایران به نام خود ثبت کند.
 

این کمدی اکشن سینمایی که از ۱۶ اسفند ماه سال گذشته روی پرده سینماها رفته است، علیرغم تعطیلی یک هفته‌ای سینماها در ایام عید نوروز و افت فروش سینماها در هفته اخیر، با جذب حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار مخاطب و ۱۰۰ میلیارد تومان فروش، همچنان در صدر گیشه روزانه و هفتگی سینمای ایران در سال جدید قرار دارد و رکورد کمترین زمان رسیدن یک فیلم به فروش ۱۰۰ میلیاردی را در سینمای ایران ارتقا داده است. 

پیش از این فیلم سینمایی «هتل» توانسته بود در مدت زمان ۴۵ روز به این میزان فروش در سینمای ایران برسد.
«تمساح خونی» اولین ساخته جواد عزتی در مقام کارگردان است که در ژانر کمدی اکشن سینمایی ساخته شده و تاکنون رکورد فروش روز اول، روز دوم، افتتاحیه، هفته نخست، فروش روزانه، هفتگی سینما و رکورد فروش ماهانه… را به نام خود کرده است.

جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top