امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 21 شوال 1445 | 2024-04-29
کد خبر: 48479 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
13 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور عملیات شب گذشته سپاه پاسداران در حمله پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی را درس عبرتی برای این رژیم و تمام مستکبرین دانست تا دیگر پای خود را از گلیمشان درازتر نکنند.

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اشاره به حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی گفت:‌ این زیباترین انتقامی بود که دیشب نیروهای مسلح ایران از جنایت‌های اسرائیل و به خصوص جنایت اخیر این رژیم کودک‌کش در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، گرفت و در واقع زیباترین انتقامی بود که می‌توانستیم بگیریم. رژیم صهیونیستی غلط اضافه کرده و پا را فراتر از گلیمش گذاشته و به کنسولگری ما در دمشق که به نوعی خاک کشورما، محسوب می‌شود، حمله کرد و دیشب چوب این غلط اضافی را خورد و تنبیه شد.

وی با بیان اینکه این حمله موجب شادی مردم در فضای فراتر از مرزهای کشورمان شد، گفت: خوشبختانه نه تنها ملت بزرگ ایران، بلکه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و تمام مردم آزاده و آزادی‌خواه جهان از این اقدام سپاه شاد شدند. باید بگویم که این اقدام باعث شادی تمام افراد آزاده در جهان شد و نماد آن هم همین حضور شبانه مردم در خیابان‌ها و ابراز شادی و شعفی بود که به شکل خودجوش انجام شد.

رئیس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد:‌ اقدام شب گذشته از سوی دیگر برای چندین بار هینمه پوشالی آمریکا و اسرائیل را فروریخت و نشان داد که قدرت اسرائیل افسانه‌ای بیش نیست و به راحتی درهم خواهد شکست. از طرفی دیگر قدرت پدافندی جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد و نشان دادیم که در دفاع از تمامیت ارضی و اقتدار کشورمان با کسی تعارف نداریم.

نجار همچنین گفت: آنچه که شب گذشته در سرزمین‌های اشغالی رخ داد، درس عبرتی برای همه مستکبرین و به خصوص رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی بود تا دیگر چنین جنایتی مرتکب نشود و پایشان را از گلیمشان درازتر نکنند.

وی در ادامه با اشاره به پیچیدگی‌های این عملیات گفت:‌ باتوجه به پیچیدگی عملیات و مسیر طولانی که بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر بود. این عملیات به خوبی اجرا شد و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به تمام دنیا نشان داد.

رئیس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرائبل باشیم و این رژیم جنایتکار از صفحه روزگار محور شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top