امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 48343 |
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۳۲ | ارسال توسط : |
26 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:پیکر مرحوم محسن شرفی‌نیا – سینماگر- چهارشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه به خاک سپرده می‌شود. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، محسن شرفی‌نیا که در کارنامه هنری خود سابقه بازیگری، کارگردانی و مستدسازی داشته براثر سرطان از دنیا رفت و فردا، ۲۲ فروردین‌ماه مراسم تشییع و خاکسپاری او در زادگاهش یزد برگزار خواهد شد. این فیلمساز اوایل دهه ۹۰ […]

گروه فرهنگی:پیکر مرحوم محسن شرفی‌نیا – سینماگر- چهارشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، محسن شرفی‌نیا که در کارنامه هنری خود سابقه بازیگری، کارگردانی و مستدسازی داشته براثر سرطان از دنیا رفت و فردا، ۲۲ فروردین‌ماه مراسم تشییع و خاکسپاری او در زادگاهش یزد برگزار خواهد شد.

این فیلمساز اوایل دهه ۹۰ مستند «کیارستمی؛ در نمای باز» را کارگردانی کرده بود که اگرچه یک نسخه۷۷ دقیقه‌ای از آن نمایش داده شده بود ولی حدود ۳۵ ساعت راش از صحبت‌های ۷۰ نفر از هنرآموزان کیارستمی برای آن تهیه شده بود.  

او سال ۱۳۹۰ یک فیلم سینمایی با نام «فصل انار» هم ساخت که تهیه‌کنندگی آن را علی سرتیپی برعهده داشت و محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی، ماه‌چهره خلیلی و امید روحانی در آن بازی کرده بودند.شرفی‌نیا همچنین در فیلم «آشنایی با لیلا» به کارگردانی عادل یراقی و نویسندگی عباس کیارستمی بازی کرده بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top