امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 47899 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۳۲ | ارسال توسط : |
35 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: داره کل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد: از ۲۴ اسفند تا ۵ فروردین، ۲ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۲۰۰ نفر از موزه‌‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی بازدید کردند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، استان فارس با ثبت ۶۵۸ هزار و ۸۷۹ نفر بازدید، اصفهان با ۲۹۸ هزار و ۳۸۷ نفر، تهران با ۱۷۶ […]

گروه فرهنگی: داره کل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد: از ۲۴ اسفند تا ۵ فروردین، ۲ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۲۰۰ نفر از موزه‌‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی بازدید کردند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، استان فارس با ثبت ۶۵۸ هزار و ۸۷۹ نفر بازدید، اصفهان با ۲۹۸ هزار و ۳۸۷ نفر، تهران با ۱۷۶ هزار و ۲۱ نفر، خوزستان با ۱۲۰ هزار و ۸۲۱ نفر و خراسان رضوی با ۱۰۵ هزار و ۸۸۰ نفر بیشترین بازدیدکننده را به خود اختصاص داده‌اند.

 

همچنین بیشترین بازدیدکننده به ترتیب به مجموعه‌های حافظیه با ۱۹۵ هزار و ۴۵۵ نفر، تخت جمشید با ۱۳۹ هزار و ۱۵۳ نفر، سعدیه با ۱۱۲ هزار و ۶۰ نفر، مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد با ۷۴ هزار و ۹۳۳ نفر، ارگ کریم خانی ۷۲ هزار و ۶۷۹ نفر، باغ فین با ۷۰ هزار و ۵۸۳ نفر، کاخ چهلستون با ۶۵ هزار و ۶۱۶ نفر، عالی قاپو با ۶۲ هزار و ۴۴۴ نفر اختصاص دارد.

از لحاظ میزان بیشترین فروش بلیت مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، حافظیه، تخت جمشید، مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران، سعدیه، باغ فین، کاخ چهلستون، ارگ کریم خانی و عمارت عالی قاپو در صدر قرار دارند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top