امروز: شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ذو القعدة 1445 | 2024-06-01
کد خبر: 47056 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
32 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:کوین کاستنر از تریلر فیلم «افق» رونمایی کرد و درباره چالش تولید این فیلم توضیح داد.به گزارش صبا؛ کوین کاستنر به خبرنگاران گفت: من همیشه حتی وقتی یک پسربچه بودم که به سینما می‌رفتم، به تریلرها علاقه‌ داشتم.   او افزود: بدیهی است که شما برای دیدن فیلمی که می‌خواهید، به سینما می‌روید اما […]

گروه فرهنگی:کوین کاستنر از تریلر فیلم «افق» رونمایی کرد و درباره چالش تولید این فیلم توضیح داد.به گزارش صبا؛ کوین کاستنر به خبرنگاران گفت: من همیشه حتی وقتی یک پسربچه بودم که به سینما می‌رفتم، به تریلرها علاقه‌ داشتم.
 

او افزود: بدیهی است که شما برای دیدن فیلمی که می‌خواهید، به سینما می‌روید اما آیا آگاه شدن از چیزی که به  عنوان برنامه آینده در راه است، جالب نیست؟ من با در نظر گرفتن این موضوع تلاش کردم آنچه را که قرار است یک حماسه چهار قسمتی باشد، فاش کنم.

فصل ۱ و ۲ افق اکرانی دو گانه از برادران وارنر خواهد داشت؛ اولین فیلم در ۲۸ ژوئن و دومین فیلم در ۱۶ آگوست اکران می‌شوند.هدف کاستنر از تولید تریلر «افق» این بود که ارتباطی را میان فیلم و مخاطبانش برقرار کند.فیلم «افق» روی دوره ۱۵ ساله سکونت در غرب آمریکا قبل و بعد از جنگ داخلی تمرکز دارد.

کاستنر در پاسخ به این سوال که آیا مخاطبان فیلم می‌توانند با شخصیت‌های فیلم همذات‌پنداری کنند، گفت: من می‌خواهم که مردم در تاریکی احساس کنند که این چیزی است که ناگهان آنها را به خود جذب می‌کند؛ همه ما می‌دانیم که چه اتفاقی در زمان خاموشی چراغ‌ها می‌افتد. در آن زمان هر روشنایی توجه همگان را جلب می‌کند. در واقع آنچه که در تاریکی دیده می‌شود، برای همیشه در ذهن مردم می‌ماند و من امیدوارم این اتفاق برای «افق» بیفتد.

تریلر ۳ دقیقه‌ای فیلم «افق»، گروه بازیگران آن فیلم را معرفی می‌کند. کاستنر، سینا میلر، سام ورتینگتون، ینا مالون، ابی لی، مایکل روکر، دنی هیوستون، لوک ویلسون، ایزابل فورمن، جف فاهی، ویل پاتون، تانتانکا مینز، اوون کرو کفش، الا هانت و جیمی کمبل باور بازیگران فیلم «افق» هستند.تریلر فیلم همچنین صحنه دلخراشی را نشان می‌دهد که در قالب آن، خانواده میلر با حمله مهاجمان نادیده مواجه می‌شوند و خانه‌شان به آتش کشیده می‌شود.
اعضای خانواده میلر از هم جدا می‌شوند… خانم میلر و دخترش در زیرزمین مخفی می‌شوند و پسر و همسرش می‌روند تا با مهاجمان مبارزه کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top