امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 47038 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
20 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

کارگردان برنامه «کتاب قانون» گفت: ایده این برنامه بسیار جسورانه بود و می‌تواند قابل تکرار برای دیگر موضوعات مهم اجتماعی و سیاسی و حتی حقوقی و قضایی مثل دستگاه‌های اجرایی و حقوقی و قضایی کشور هم باشد.

سعید ابوطالب درباره ایده ساخت مجموعه «کتاب قانون» به انعکاس روز و به نقل از ایسنا گفت: ایده کتاب قانون اصالتا متعلق به مدیران محترم شبکه یک سیماست که در نوع خود بدیع و جسورانه است و برای آشنایی مردم و مخاطبان با یک موضوع مهم مثل کارکرد و شناخت ساختار مجلس شورای اسلامی بسیار کارآمد است.  

وی یادآور شد: این شناخت به مخاطب کمک می‌کند که با نگاه عمیق‌تر به پارلمان توجه کند و خود را در تصمیم‌سازی‌های بزرگ کشور دخیل و سهیم بداند و مشارکت کند.

کارگردان «کتاب قانون» توضیح داد: از اطمینان مدیران سازمان صداوسیما و شخص جناب آقایان جبلی و مرادی برای ایجاد این فرصت و اعتماد به من سپاسگزارم.

ایده «کتاب قانون» جسورانه بود/به کمتر از ۵۰ درصد از اهدافمان رسیدیم

ابوطالب تصریح کرد: به نظر من این قالب برنامه، قابل تکرار برای دیگر موضوعات مهم اجتماعی و سیاسی و حتی حقوقی و قضایی مثل دستگاه‌های اجرایی و حقوقی و قضایی کشور هم هست.

وی گفت: در مورد ساختار برنامه باید گفت که ساختار کنونی «کتاب قانون» مختص همین برنامه است و شاید به جرأت بتوان گفت شبیه هیچ برنامه تلویریونی دیگر نیست.

این کارگردان عنوان کرد: به طور کلی می‌توان این قالب را نوعی رئالیتی‌شو دانست که با حضور افراد عادی یا حتی بازیگران بدون متن شکل می‌گیرد. بازیگران کلیات موضوع را دریافت می‌کنند اما خود آنها هستند که اکت و دیالوگشان را انتخاب و کشف می کنند و این ژانر به واقعیت و رئالیتی شو نزدیک تر است.

ایده «کتاب قانون» جسورانه بود/به کمتر از ۵۰ درصد از اهدافمان رسیدیم

ابوطالب تاکید کرد: اگرچه از نظر زمانی خیلی محدودیت داشتیم و شاید به کمتر از ۵۰ درصد از اهدافمان و توقعمان از خودمان رسیدیم اما با این حال از اقبال خوب مخاطب و منتقدان و اصحاب رسانه خوشحالم. امیدوارم در ادامه پخش قسمت‌های بعد هم این استقبال ادامه پیدا کند.

رئالیتی‌شوی «کتاب قانون» به کارگردانی سعید ابوطالب و تهیه‌کنندگی محمدحسین سعادتی، هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه یک می‌رود و ساعت ۲۳ بازپخش می‌شود.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: مجری طرح: حسین نیرومند، بازیگردان: سینا رازانی، مدیر تولید: حسین شمسایی، مدیر تصویربرداری: شهرام رحیمی.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top