امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 46988 |
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
36 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:داگ لایمن کارگردان سرشناس ژانر اکشن دلهره آور فیلم تازه‌اش «رودهاوس» را در سکوت خبری آماده پخش عمومی کرده است.به گزارش  صبا، جیک جیلنهال نقش اصلی این اکشن پرتنش اجتماعی را بازی کرده است. در حالی که تهیه کنندگان فیلم آنرا برای ۲۸ مارس پیش رو روانه پلتفرمهای دیجیتالی می کنند، کمتر کسی اطلاعی […]

گروه فرهنگی:داگ لایمن کارگردان سرشناس ژانر اکشن دلهره آور فیلم تازه‌اش «رودهاوس» را در سکوت خبری آماده پخش عمومی کرده است.به گزارش  صبا، جیک جیلنهال نقش اصلی این اکشن پرتنش اجتماعی را بازی کرده است.

در حالی که تهیه کنندگان فیلم آنرا برای ۲۸ مارس پیش رو روانه پلتفرمهای دیجیتالی می کنند، کمتر کسی اطلاعی از تولید آن داشته است.

رودهاوس نسخه دوباره سازی شده فیلمی به همین نام است که سال ۱۹۸۶ نمایش موفقیت آمیزی در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی داشت.پاتریک سوایزی ستاره مطرح دهه هشتاد میلادی هالیوود، نقش اصلی این فیلم را بازی کرد. راودی هارنینگتن کارگردان این فیلم بود.

داستان فیلم درباره مردی است که به تازگی کافه کنار جاده ای خود را در شهر کوچکی در منطقه می سی سی پی افتتاح کرده و امیدوار به پیشرفت است.او بزودی با یکی از تاجران صاحب نام و البته فاسد منطقه درگیر شده و این درگیری، شرایط ویژه ای برایش فراهم می کند. مرد جوان خیلی زود متوجه می شود مسائل در این مکان، آنگونه که به نظر می رسد نیست.

بحث تولید نسخه جدید رودهاوس اولین بار سال ۲۰۱۳ مطرح شد و کمپانی مترو گلدوین مه یر راب کوهن را برای کارگردانی آن انتخاب کرد. با کناره گیری او از پروژه، نیک کاساویتس به گروه سازنده پیوست. اما این فیلم به مرحله تولید نرسید. سالها گذشت و در سال ۲۰۲۱ تهیه کنندگان فیلم دوباره تصمیم به شروع کار گرفتند.

جویل سیلور تهیه کننده مطرح هالیوودی که رودهاوس را تهیه کرده، از آن به عنوان یک اکشن سطح بالا اسم می برد که تماشاگرانش را شگفت زده خواهد کرد.نکته جالب این است که شبکه آمازون یکی از دو تهیه کننده نسخه جدید، زمان تولید آن دو پیشنهاد به لایمن و جیلنهال داد.

پیشنهاد اول ساخت فیلم با هزینه ۶۰ میلیون دلاری و اکران عمومی آن در سالن ها سینما، یا تولید فیلم با هزینه ای ۸۵ میلیون دلاری و پخش آن از پلتفرمهای دیجیتالی و نمایش خانگی. لایمن و جیلنهال پیشنهاد دوم را انتخاب کردند تا با کمک پول بیشتر، بتوان اثر جذابتری ارائه کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top