امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 21 شوال 1445 | 2024-04-29
کد خبر: 46934 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
22 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

کاپیتان بایرن‌مونیخ به خبر پایان همکاری این باشگاه با توماس توخل واکنش نشان داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سرانجام بایرن‌مونیخ به شکست‌های پیاپی‌اش پایان داد و پس از سه شکست پیاپی در دیدار برابر لایپزیگ با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

به نوشته کیکر، مانوئل نویر پس از بازی به جدایی توماس توخل از بایرن در پایان فصل واکنش نشان داد و گفت: این برای ما تلخ است که در فصل جاری نتوانسته‌ایم انتظارها را برآورده کنیم و برای سرمربی تیم متاسف‌ایم. ما یک تیم هستیم و با هم ناکام بوده‌ایم. فکر می‌کنم برای نمرات بد نباید همیشه به معلم نگاه و او را سرزنش کرد.

او درباره واکنش توخل در رختکن بعد از اعلام تصمیمش برای جدایی گفت: او کاملا حرفه‌ای برخورد کرد و اصلا از چنین اتفاقی برای تحریک‌ یا سرزنش‌کردن ما استفاده نکرد. او اصلا قبل از بازی اشاره‌ای به این موضوع نکرد.

نویر درباره ناکامی مربیان بزرگ با بایرن‌مونیخ گفت: سخت است که این را بگویم امادر بایرن کنونی بازیکنانی بازی می‌کنند که نسبت به قبل تغییر کرده‌اند. تیم تغییر کرده است و فکر می‌کنم اعتمادبه‌نفس لازم را برای پوشیدن این پیراهن نداشته‌ایم. تفکر تیم تغییر کرده است و باید تلاش کنیم تا دوباره با همان روحیه و تفکر قبل به میدان برویم.

بایرن‌مونیخ که قهرمان یازده دوره اخیر رقابت‌های بوندسلیگا بوده، در فصل جاری نمایشی ناامیدکننده با توخل داشته است و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به لورکوزن صدرنشین در رده دوم جای دارد. بایرن در لیگ قهرمانان اروپا هم شرایط خوبی ندارد و در دیدار رفت برابر لاتزیو با یک گل شکست خورد تا کار در دیدار برگشت برایش سخت شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top