امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 46874 |
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
33 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: هدف ما المپیک است بنابراین به زودی اعلام می‌کنیم کسانی که در جام جهانی تایلند شرکت می‌کنند به چه صورت وزنه خواهند زد.

نواب نصیر شلال در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره‌ برنامه تیم ملی در جام جهانی تایلند برای علی داودی و مصطفی جوادی بیان کرد: هدف ما المپیک است و این دو نفر در این مقطع زمانی به اینکه بخواهند سنگین وزنه بزنند و افزایش رکورد داشته باشند، نیاز ندارند. این مسئله را که در جام جهانی تایلند بخواهند وزنه‌های سنگین بزنند یا یک مسابقه نرمال را پشت سر بگذارند، بررسی خواهیم کرد. چون ما باید شرایط بدنی ورزشکار، فاصله زمانی کمی که بین جام جهانی تایلند و المپیک باقی می‌ماند، همچنین برنامه‌ریزی خودمان را مد نظر قرار دهیم و سپس تصمیم گیری کنیم.

دهدار با شرایط خوب به تایلند می رود

نصیرشلال در پاسخ به این پرسش که وضعیت دهدار در این مدت که بیرون اردو بود به چه صورت بوده و برنامه برای  او در جام جهانی تایلند به چه صورت است؟ گفت: با رضا دهدار در ارتباط بودیم و اطلاع داریم که شرایطش به چه صورت بوده و تا چه وزنه‌هایی آمده است. در این یک ماه باقی مانده تا جام جهانی تایلند هم تلاش می‌کنیم او را به شرایطی برسانیم که عملکرد خوب داشته باشد و سهمیه قطعی کند. در سه ماهه باقیمانده تا المپیک نیز به او کمک می‌کنیم تا افزایش رکورد داشته باشد و در المپیک خوب ظاهر شود.

وزنه‌برداری اردوی خارجی می‌رود؟

او در مورد اینکه وزنه‌برداری قرار است اردوی خارجی داشته باشد یا خیر؟  تاکید کرد: بستگی به زمان و مکان اردو دارد. باید ببینیم این اردو از لحاظ فنی چه کمکی به تیم ملی می‌کند. کشوری که قرار است اردو در آنجا باشد و همچنین نفراتی که کنار ما تمرین می‌کنند خیلی مهم هستند. اگر قرار است اردوی خارجی داشته باشیم، اولویت این است در کشوری باشد که وزنه‌بردارانش از لحاظ فنی در سطح خوبی باشند.

چهار ماه حساس برای وزنه برداری ایران

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که مدت زمان حدودا چهار ماهه وزنه‌برداری برای افزایش رکورد کافی است یا خیر؟ تصریح کرد:  باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بیشترین استفاده را از این مدت زمان باقی مانده ببریم. جام جهانی تایلند را در پیش داریم که اگر بخواهیم با شرایط خاص و خوب شرکت کنیم، حدود ۲۰ – ۲۵ روز تمرینی ما را می‌گیرد چون ۱۰ روز قبل از مسابقه فرم تمرین تغییر می‌کند و یک هفته بعد از مسابقه هم نیاز به ریکاوری است. حدود ۲۰ روز آخر مانده به المپیک هم درگیر کارهای حضور در المپیک هستیم بنابراین ممکن است حدود دو ماه از این پنج ماه باقی مانده تا المپیک را از دست می‌دهیم. بنابراین همه این مسائل را در نظر می‌گیریم و به صورت قطعی اعلام می‌کنیم، کسانی که در جام جهانی تایلند شرکت می‌کنند به چه صورت وزنه خواهند زد.

 رستمی را حذف نکردیم

نصیرشلال در مورد گلایه های کیانوش رستمی مبنی براینکه او را المپیک حذف کردند و رییس فدراسیون چون او را دوست نداشته طردش کرده است، تاکید کرد: ما تصمیمی برای حذف کیانوش رستمی نگرفتیم بلکه خود او در رکوردگیری شرکت نکرد. او در فدراسیون قبلی عزیز دردانه رییس بود و هر چیزی می‌گفت، پاسخ مثبت می‌گرفت اما اکنون که در چارچوب مقررات با او صحبت می‌شود فکر می‌کند، دوستش ندارند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top