امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 21 شوال 1445 | 2024-04-29
کد خبر: 46872 |
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
36 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

بازیکن سابق استقلال گفت: کاش استقلال ملوان را می برد تا در دیدار مقابل سپاهان بدون استرس بازی می کرد.

سعید مراغه چیان بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره تساوی این تیم مقابل ملوان انزلی در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال بازی خوبی را مقابل ملوان انجام داد و حتی می توانست در این دیدار به برتری برسد اما بدشانس بود که در دقایق آخر توپش به تیرک دروازه برخورد کرد. به نظرم ماشاریپوف بازیکن بسیار خوبی است و در این دیدار هم توانست موفق به گلزنی شود اما نمی دانم چرا تعویض شد به هر حال نظر سرمربی بوده است.

او ادامه داد: بازی مقابل ملوان بازی سنگینی بود زیرا این تیم دونده و چغر است. تساوی هم نتیجه بدی نبود اما ای کاش استقلال ۳ امتیاز را بدست می آورد و فاصله اش را با سایر تیمها حفظ می کرد. در نیم فصل دوم بازیها حساس تر و سخت تر است و تیمها کمتر اشتباه می کنند و امتیاز از دست می دهند.

بازیکن سابق استقلال درباره خریدهای این تیم در نیم فصل دوم بیان کرد: این قانون سقف قرارداد را باید بردارند زیرا در هیچ کجای دنیا چنین چیزی نیست و این قانون فقط به فوتبال ضربه میزند. شاید یک تیم دوست داشته باشد بازیکن بیشتری را بخرد. استقلال در نیم فصل دوم خریدهای خوبی را انجام داد و توانست نقاط ضعفش را پوشش دهد.

مراغه چیان درباره دیدار هفته آینده برابر سپاهان اصفهان افزود: استقلال بازی سختی را برابر سپاهان در پیش دارد. این تیم پرمهره است و از مربی با دانشی سود می برد. کاش ملوان را می بردیم تا در این دیدار بدون استرس به میدان می رفتیم. به اعتقاد من استقلال در این فصل جا افتاده است و برای این دیدار از انگیزه بالایی برخوردار است. استقلال باید در این دیدار از حربه شوت زنی استفاده کند؛ کاری که در بازی مقابل نفت انجام داد و به موفقیت رسید.

او درباره اختلاف خطیر و نکونام توضیح داد: این روزها همه راجع این موضوع صحبت می کنند. این دو نمی توانند مقابل هم باشند. باید دو پیشکسوت را که هردو قبول دارند را بیاورند تا بین آنها قضاوت کند اما در این بین باید قبول کنیم سرمربی باید از حمایت صد در صدی برخوردار باشد. شاید گله های نکونام به حق باشد اما باید در خانواده حل شود و به بیرون درز نکند چون در روحیه بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت. یادم می‌آید در جام تخت جمشید ۴ امتیاز در جدول جلو بودیم بین دو بازیکن اختلاف پیش آمد و همین باعث شد در جدول ۴ پله پایین بیاییم.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آیا این تیم می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند یا خیر گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است و می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد. استقلال اگر بتواند در ۳ دیدار پیش رو و همچنین دیدار داربی نتیجه لازم را بدست بیاورد می تواند حتی به عنوان قهرمانی فکر کند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top