امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 45241 |
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۳۸ | ارسال توسط : |
30 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: یک نسخه بسیار کمیاب از کتاب «کنجکاوی‌های ادبیات» که متعلق به «جین آستین» بوده و دارای حاشیه‌نویسی‌های اوست، ماه آینده به حراج گذاشته می‌شود.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، کتاب «کنجکاوی‌های ادبیات» نوشته «آیزاک دیزریلی» حاوی حکایات و مشاهداتی درباره تاریخ و ادبیات است و بسیاری از بخش‌هایی که «جین آستین» بر آن‌ها تأکید می‌کند، به موضوعات […]

گروه فرهنگی: یک نسخه بسیار کمیاب از کتاب «کنجکاوی‌های ادبیات» که متعلق به «جین آستین» بوده و دارای حاشیه‌نویسی‌های اوست، ماه آینده به حراج گذاشته می‌شود.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، کتاب «کنجکاوی‌های ادبیات» نوشته «آیزاک دیزریلی» حاوی حکایات و مشاهداتی درباره تاریخ و ادبیات است و بسیاری از بخش‌هایی که «جین آستین» بر آن‌ها تأکید می‌کند، به موضوعات رمان‌های او مربوط می‌شود.
 

«کالیکا ساندز» متخصص بین‌المللی در حراجی ساتبیز گفت: این جلد کتاب قطعه‌ای از تاریخ است که دغدغه‌های نویسنده به‌عنوان خواننده و همچنین روند او به‌عنوان نویسنده را روشن می‌کند. کتاب «کنجکاوی‌های ادبیات» دارای امضای «جین آستین» و همچنین نوشته‌ها و حاشیه‌نویسی‌هایی به قلم این نویسنده مشهور انگلیسی است. 

پیش‌بینی می‌شود این کتاب همزمان با رونمایی در تاریخ ۸ دسامبر بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلار فروخته شود. این کتاب در کنار مجموعه کاملی از اولین نسخه‌های تمام آثار منتشرشده آستن به حراج گذاشته خواهد شد.«جین آستین» نویسنده‌ انگلیسی است که روز شانزدهم دسامبر سال ۱۷۷۵ به ‌دنیا آمد. آثار او ادبیات غرب را بسیار مورد تأثیر قرار داده ‌است. شناخت «آستین» از زندگی زنان و مهارتش در گوشه و کنایه‌ها، او را به یکی از مشهورترین رمان‌نویسان عصر خودش تبدیل کرد. او از سال ۱۸۱۱ تا ۱۸۱۶، با نگارش چهار رمان ‌«عقل و احساس»، «غرور و تعصب»، ‌«منسفیلد پارک» و «اما» اعتبار یک نویسنده‌ شناخته‌شده را به ‌دست آورد.«آستین» دو رمان دیگر را به نام‌های «کلیسای نورث‌انگر» و «ترغیب» نیز نوشت که هر دو در سال ۱۸۱۸ پس از مرگش به چاپ رسیدند و «سندیشن» تنها رمان ناتمام اوست.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top