امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 44319 |
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
69 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر قزوین، می‌گوید این باشگاه هم خواستار بازگشت دو بازیکنش از اردوی تیم ملی فوتبال امید شده است.

سعید دقیقی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره شرایط  تیم شمس آذر قزوین در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما متاسفانه از روز اول چالش‌های زیادی داشت و بیشتر از اینکه به فکر نقل‌وانتقالات و تمرینات پیش فصل باشیم، درگیر موضوعات کسر امتیاز بودیم. این بحران را تا حدودی بالاخره پشت سر گذاشتیم که این تعطیلی‌‎های لیگ نظم کاری ما را از بین برد.

او ادامه داد: برای تیمی که از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد این تعطیلی‌ها هر چه بیشتر باشد، شرایط سخت‌تر می‌شود. مالکان محترم باشگاه وضعیت مناسبی را برای تیم فراهم کردند اما چیزی که ما را در واقع بیشتر از همه اذیت می‌کند، چیز دیگری است.

حضور دو بازیکن در تیم امید ما را اذیت می‌کند

سرمربی شمس آذر قزوین با اشاره به حضور دو بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی فوتبال امید گفت: آنچه بیشتر از همه ما را اذیت می‌کند حضور دو بازیکن در اردوی تیم ملی امید است. نمی‌دانیم چه خبر است، مثلا بازیکنی مانند محمد جواد حسین نژاد که سابقه حضور در تمامی اردوهای تیم امید را دارد و می‌تواند حتی به اردوی بزرگسالان هم دعوت شود به هانگژو نمی‌رود اما یک تیم مظلومی مانند ما دو بازیکن تاثیرگذارش را ندارد. واقعا برای ما جای سوال است. به انتخاب آقای عنایتی احترام می‌گذاریم اما مثل اینکه پیش خودشان اینطور انتخاب کرده‌‍‌اند که کدام تیم‌ها حاشیه کمتری دارند و سپس از آن‌ها بازیکن انتخاب کرده‌اند. مثلا تیم‌‎‌هایی که جذب بازیکن از آن‌ها حاشیه ساز می‌شد، انتخاب نشدند. یا دو بازیکن بزرگسال از تیمی دعوت کردند که بازی‌هایشان لغو شود. برای ما که شرایط خاصی داریم این انتخابات سخت است.

بیشتر بخوانید

تیم امید می‌توانست با بازیکنان جوان به هانگژو برود

او ادامه داد: ما هم منافع تیم ملی را دوست داریم و به آن احترام می‌گذاریم اما می‌شد تیمی جوان‌تر به مسابقات برود و هدف‌شان این باشد که برای ارتقای کیفیت تیم‌های پایه در این مسابقات شرکت کنند.

ایراد دقیقی به تعطیلی لیگ برتر ایران

دقیقی درمورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر بیان کرد: بازی‌های تیم امید را نگاه کردم و تا به اینجا عملکرد تیم‌ها از نظر فنی فوق‌العاده ضعیف بود. چهره‌های بازیکنان اینطور بود که انگار در نهایت ۱۸ سال داشتند. تیم امید ایران قرعه خوبی داشت و به این مرحله که رسیدند فکر می‌کنم بازی آسانی داشته باشند. نمی‌دانم چه بگویم، تعطیلی مسابقات هر لیگی در سراسر جهان خوب نیست. تمام لیگ‌های برتر منظم هستند چون نظر مخاطبان برای آن‌‎ها اهمیت زیادی دارد. وقتی هر چند هفته یک بار قرار باشد یک لیگ دو یا سه هفته تعطیل شود، دیگر لذت طرفداری فوتبال زیر سوال می‌رود. با نهایت احترام به مسئولان فدراسیون، کاش به آقای عنایتی می‌گفتند که بازیکنان مثلا زیر ۲۰ سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد اما به هر شکل ما به تصمیمات احترام گذاشتیم.

اعتراض به رفتار سلیقه‌ای تیم عنایتی؛ ما هم بازیکن امیدمان را می‌خواهیم!

دقیقی اعلام کرد که باشگاه شمس آذر برای بازگشت دو بازیکن از اردوی تیم امید اقدام کرده است و افزود: باشگاه نامه زده تا برای بازی روز پنج شنبه دو بازیکن تیم‌ را در اختیار داشته باشیم. بالاخره باید برگردند چون دو بازیکن تاثیرگذار ما هستند و کمبود بازیکن داریم. ما ۱۹ بازیکن داریم، دو بازیکن در تیم امید هستند و دو بازیکن مصدوم هم داریم که یعنی ۱۵ بازیکن در اختیار داریم. در این میان دو بازیکن هم دروازه‌بان هستند که علنا نشان می‌دهد ما کمبود بازیکن داریم. ما این فصل با وجود تمامی اتفاقات از نظر خلق موقعیت یکی از تیم‌های برتری لیگ بودیم و با گروه جوانی که در اختیار داریم تلاش می‌کنیم نتایج مناسبی کسب کنیم.

با مدیرعامل دلخوری نداریم، فقط چالش بود که رفع شد

او درمورد شایعات پیرامون درگیری‌اش با شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه، گفت: دلخوری و بحثی نبوده، چالشی بوده که برطرف شده است. متاسفانه در فضای مجازی موضوعات مختلفی مطرح می‌شود. در هر مجموعه‌ای اگر چالش وجود نداشته باشد نقاط قوت و ضعف‌‎تان را پیدا نمی‌کنید. اینکه گفته شده درگیری وجود داشت تنها شایعه است. به همراه مالک محترم، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل در عرض یک سال چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و به راه‌مان ادامه می‌دهیم تا به هدف‌هایمان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top