امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 44311 |
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۳۴ | ارسال توسط : |
65 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: با حکمی از سوی مهدی سالم مدیر عامل بنیاد رودکی، منوچهر صهبائی به عنوان رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران معرفی شد. در متن این حکم آمده است: «جناب آقای منوچهر صهبائی نظر به دانش، تجربه و پیشینه ارزشمند جنابعالی در همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و با امعان نظر به پیشنهاد اعضای محترم […]

گروه فرهنگی: با حکمی از سوی مهدی سالم مدیر عامل بنیاد رودکی، منوچهر صهبائی به عنوان رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران معرفی شد.

در متن این حکم آمده است:
«جناب آقای منوچهر صهبائی
نظر به دانش، تجربه و پیشینه ارزشمند جنابعالی در همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و با امعان نظر به پیشنهاد اعضای محترم شورای هنری ارکستر، به موجب این حکم به عنوان رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه پروردگار یکتا و با برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و رهبری اجراها، ضبط‌ها و تمرینات ارکستر در چهارچوب برنامه‌های مصوب، معرفی و پیشنهاد رهبران مهمان، پیشنهاد رپرتوار اجرایی به شورای هنری، تلاش در جهت ارتقای دانش و مهارت‌های فنی نوازندگان به‌وسیله تعیین رپرتوارهای تمرینی مناسب، رعایت آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب بنیاد رودکی و سایر وظایف ذکر شده در اساسنامه بتوانید منشا خدمات شایان و دوران پرثمری برای این ارکستر باشید.

ارکستر سمفونیک تهران از سابقه طولانی و اعتبار والایی در ساختار هنری کشور برخوردار است، امیدوارم با مساعی ارزشمند جنابعالی و هم‌افزایی هنرمندان و نوازندگان گرامی، درخشش بیشتر این ارکستر را نظاره نماییم. توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.»

منوچهر صهبائی رهبر ارکستر و تکنواز ساز ابوا، دارای مدرک دکترا در رشته موزیکولوژی و هنرها از دانشگاه استراسبورگ در فرانسه است. وی به عنوان سولیست ابوا با ارکستر سمفونیک شهر سنت گالن کشور سوئیس و نیز به عنوان رهبر با چند ارکستر اروپائی همکاری داشته است.صهبائی مفتخر به دریافت پروفسورا از کنسرواتوار و مدرسه عالی شهر فلد کرش کشور اتریش است.وی از دی‌ماه ۱۳۸۶ تا اردیبهشت ماه ۱۳۸۹، رهبر ثابت و مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران بوده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top