امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 44261 |
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۳۱ | ارسال توسط : |
40 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

بازیگران فصل ۲ جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد‌هاشمی هستیم. اما چند بازیگر جدید نیز در لیست فصل دوم از جمله: کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک (در نقش سیما) در این سریال حضور دارند. خلاصه داستان قسمت چهارم فصل دوم در فصل حضورش در دفتر مشاور، […]

بازیگران فصل ۲
جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد‌هاشمی هستیم. اما چند بازیگر جدید نیز در لیست فصل دوم از جمله: کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک (در نقش سیما) در این سریال حضور دارند.

خلاصه داستان قسمت چهارم فصل دوم
در فصل حضورش در دفتر مشاور، همانی است که در انتهای فصل یک شاهدش بودیم. کاراکتری که پس از مرگ دخترش‌هانیه دیوانه شد و قطعا پس از مرگ مالک حالش باید بدتر باشد. اما بلافاصله پس از سکانس دفتر مشاور، تماس تلفنی او و پسرش میثم را می‌بینیم بدون آنکه سمیرا در آن حضور داشته باشد. در این سکانس سمیرا، همان سمیرای ابتدای فصل یک است. همان زن مقتدر و جاه طلب و زورگو. انگار نه انگار تجربه از دست دادن دو عزیز را از سر گذرانده است. شاید البته ارتباط سمیرا با طلوعی به او جانی دوباره بخشیده است.

لینک‌های دانلود قسمت ۴ فصل ۲ زخم کاری
برای دانلود قسمت چهارم فصل ۲ و همچنین تمامی قسمت‌های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود فصل دوم زخم کاری

معرفی سریال بازنده
سریال بازنده از اواسط پاییز امسال به صورت هفتگی از زردفیلم پخش می‌شود. صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی از جمله بازیگران این سریال زیبا و معمایی هستند.

خلاصه داستان و درباره سریال
کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. امین حسین‌پور، نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده آن است. این کارگردان، پیش‌تر سریال کوتاه درمانگر را در ژانری جنایی و رازآلود برای فیلیمو ساخته است.
دانلود سریال بازنده

معرفی سریال مرداب
مرداب سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی محمد شاسته در ژآنر درام به صورت هفتگی از زردفیلم منتشر می‌شود. پس از موفقیت سریال پوست شیر در ژانر معمایی، درام این بار نوبت به سریال جدید نمایش خانگی در ژانر معمایی رسید.

سایر عوامل سریال 
تهیه‌کننده: محمد شایسته، کارگردان: برزو نیک‌نژاد، نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار، بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند

لینک‌های دانلود سریال مرداب
برای دانلود تمامی قسمت‌های سریال مرداب بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود سریال مرداب
 
 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top