امروز: پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 23 ذو القعدة 1445 | 2024-05-30
کد خبر: 44146 |
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۱ | ارسال توسط : |
74 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: همزمان با  آغاز اکران ویژه فیلم سینمایی «شماره ۱۰» که از امروز ۲۹ شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس روی پرده سینما ‌می‌رود، آنونس رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد.    به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «شماره ۱۰» به نویسندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری […]

گروه فرهنگی: همزمان با  آغاز اکران ویژه فیلم سینمایی «شماره ۱۰» که از امروز ۲۹ شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس روی پرده سینما ‌می‌رود، آنونس رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد. 
 

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «شماره ۱۰» به نویسندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری قصه تنها فرار موفق از زندان درماجرای جنگ تحمیلی است و در چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با ۱۱ نامزدی توانست در چهار رشتهٔ بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه بیشترین جایزهٔ سیمرغ بلورین را در بخش سودای سیمرغ از آن خود کند. در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و احمد کاوری به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

 
 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top