امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 44100 |
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
60 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:اینطور که به گوش می‌رسد، قرار است «دانیل رادکلیف» هم در قسمت سوم اکشن ابرقهرمانانه «ددپول» حضور داشته باشد.به گزارش صبا، بازیگر نقش هری پاتر در ددپول ۳ یک «نقش مخفی و پنهان» را بازی کرده است. فعلا اطلاعی از این نقش مخفی نیست و کسی نمی‌داند مدت حضور بازیگر در فیلم چقدر خواهد […]

گروه فرهنگی:اینطور که به گوش می‌رسد، قرار است «دانیل رادکلیف» هم در قسمت سوم اکشن ابرقهرمانانه «ددپول» حضور داشته باشد.به گزارش صبا، بازیگر نقش هری پاتر در ددپول ۳ یک «نقش مخفی و پنهان» را بازی کرده است.

فعلا اطلاعی از این نقش مخفی نیست و کسی نمی‌داند مدت حضور بازیگر در فیلم چقدر خواهد بود.سازندگان ددپل ۳ در شرکت فیلمسازی مارول از ابتدای کار تولید آن، با مخفی کاری جلو رفته و رسانه ها را در جریان تحولات و مسائل آن نگذاشته‌اند.از این رو، تائید یا تکذیب خبر حضور رادکلیف در قسمت تازه این فرانچایز پرفروش امکان‌پذیر نیست.

طبق معمول این جور مسائل، رسانه‌ها نتوانسته‌اند دو طرف ماجرا را پیدا و در خصوص کم و کیف موضوع خبری کسب کنند.بی خبری خبرنگاران از اتفاقات ددپل ۳ در شرایطی است که گفته می شود رادکلیف چندین ماه قبل مذاکراتی با مدیران مارول به صورت خصوصی داشته است.

بحث بازی بازیگر در سومین قسمت این اکشن کمیک استریپی در حالی است که زمان اکران عمومی آن هم با تغییر روبرو شده است.ادامه اعتصابات بازیگران و تهیه کنندگان که تاثیر خودش را بر وضعیت نمایش عمومی تولیدات جدید سینمایی گذاشت، باعث تعویق زمان اکران عمومی تعدادی فیلم و از جمله ددپول ۳ شده است.

در حال حاضر، این فیلم برای تاریخ ششم سپتامبر سال ۲۰۲۴ روانه پرده سینماها خواهد شد.ددپول ۳ را شاون لوی کارگردانی کرده و هیو جکمن استرالیایی تبار بار دیگر در آن در قالب کاراکتر وولورین/ مرد گرگ نما ظاهر می‌شود.این در حالی است که جکمن قبل از این با کاراکتر ابرقهرمان مارولی خود خداحافظی کرده بود و گفته بود دیگر در قالب این شخصیت در هیچ فیلمی ظاهر نخواهد شد.

رایان رینولدز بازیگر اصلی وولورین ها، چند ماه قبل با انتشار عکسی ازجکمن در قالب کاراکتر مرد گرگ نما در اینستاگرام خود، خبر از حضور او در قسمت جدید فیلم داد.رینولدز در این مجموعه فیلم، در نقش ابرقهرمانی بی دست و پا و بسیار پرحرف به نام ددپول ظاهر می‌شود که راه‌ها و روش‌های خاص خود را برای مبارزه با جنایتکاران و عوامل منفی داستان دارد.کمپانی والت دیزنی که در ساخت ددپول ها همکاری دارد، رقم هزینه‌های تولید قسمت سوم را اعلام نکرده است.دو قسمت قبلی سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ اکران عمومی و با استقبال بسیار خوب تماشاگران و دوستداران کارهای ابرقهرمانانه روبرو شدند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top