امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 43781 |
تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
42 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

فرماندار تهران از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰ پروژه با اعتبار بیش از ۴۹۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان تهران در هفته دولت خبر داد.

احمد قیومی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در تشریح پروژه های ویژه هفته دولت سال ۱۴۰۲ در سطح شهرستان تهران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت تعداد ۲۰۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۹۲۱ میلیارد تومان در سطح شهرستان تهران افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۱۰۱ پروژه با اعتبار ۴۲۸۵ میلیارد تومان مربوط به پروژه های شهری و تعداد ۹۹ پروژه با اعتبار ۶۳۶ میلیارد تومان مربوط به پروژه های روستایی است.

فرماندار تهران با تأکید بر رشد چشمگیر بهره برداری و کلنگ زنی از طرح های عمرانی شهرستان تهران در هفته دولت سال جاری گفت: مطابق با برآورد اولیه، در این پروژه ها برای حداقل ۴۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است. از لحاظ بیشترین تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی، تعداد ۳۷ پروژه مربوط به حوزه آب و فاضلاب می باشد که شامل حفر ۲۸ حلقه چاه به همراه خط انتقال آب آنها، نصب ۲۵ باب مخزن ذخیره اضطراری جهت تأمین آب مورد نیاز در شرایط بحرانی ، اجرای مخازن ۳۰۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ مترمکعبی ذخیره آب و سایر پروژه های مربوط به اصلاح و بازسازی شبکه و انشعابات آب در سطح شهرستان تهران است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۷ پروژه نیز مربوط به حوزه گردشگری می باشد که از جمله مهمترین آن می توان به افتتاح هتل ۴ ستاره در محدوده بلوار کشاورز اشاره کرد.

قیومی افزود: ۶ پروژه مورد نظر در هفته دولت مربوط به فضای آموزشی با ۵۰ کلاس درس ، ۱۱ پروژه در حوزه های تأمین و توزیع برق پایدار و افزایش ظرفیت پست های برق ، ۸ پروژه در حوزه مخابراتی ، ۵ پروژه مربوط به صنعت و تجهیزات خودرویی با اشتغالزایی بالغ بر ۳۵۰ نفر ، ۷ پروژه مربوط به احداث و بازسازی خطوط ریلی راه آهن، ۳ پروژه بزرگ مقیاس با مجموعاً ۷۰۰۰ مترمربع زیربنا در حوزه سلامت و بهداشت و درمان و ۳ پروژه نیز مربوط به اصلاح و ایمن سازی مسیل های دسترسی به روستاها  است که طی هفته دولت قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان تهران است.

وی در تشریح پروژه هایی که در هفته دولت سال جاری در سطح روستاهای شهرستان تهران افتتاح و کلنگ زنی می شود نیز گفت: برای عمران و آبادانی روستاهای شهرستان نیز تعداد ۹۹ پروژه شامل بهسازی معابر روستایی، آسفالت راه های دسترسی، تأمین روشنایی در برخی محورها و انتقال آب شرب کلنگ زنی و افتتاح می شود که با بهره برداری از آنها خدمات مطلوبی به روستاییان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top