امروز: پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 23 ذو القعدة 1445 | 2024-05-30
کد خبر: 43778 |
تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
50 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

خلاصه داستان خائن کشی قسمت ۱ سریال “خائن کشی” در دهه ۳۰ میلادی روایت می‌شود و داستان دزدی به نام مهدی بلیغ را دنبال می‌کند. مهدی پیش از ورود به زندان، دارایی‌های خود را به دوست صمیمی‌اش سپرد و او به دست پلیس می‌افتد. اما دوست خائن، به او خیانت می‌کند و این واقعه باعث […]

خلاصه داستان خائن کشی قسمت ۱
سریال “خائن کشی” در دهه ۳۰ میلادی روایت می‌شود و داستان دزدی به نام مهدی بلیغ را دنبال می‌کند. مهدی پیش از ورود به زندان، دارایی‌های خود را به دوست صمیمی‌اش سپرد و او به دست پلیس می‌افتد. اما دوست خائن، به او خیانت می‌کند و این واقعه باعث می‌شود مهدی برای یافتن انتقام از دوست خائنش فرار کند و داستانی جدید را آغاز کند.

درباره قسمت اول سریال خائن کشی
سریالی در دهه ۳۰ میلادی است که درباره رفاقت، خیانت، و ماجراهای جنایی روایت می‌کند. این سریال نقشه‌ای پیچیده و پر از انتقالات روانی دارد و از زوایای مختلف به مفاهیم انسانی و اجتماعی می‌پردازد.

نقد و بررسی قسمت اول سریال خائن کشی
“خائن کشی” با تمرکز بر روابط انسانی، رفاقت و خیانت، توانسته توجه منتقدان و تماشاگران را جلب کند. خرده پیرنگ‌های داستان، عمق و پیچیدگی شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد و موجب افزایش جذابیت داستان می‌شود.عنصر پول، به عنوان محوریت داستان، تاثیر قوی در جریان احداث و تغییرات ایجاد می‌کند. این سریال به تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از پول و قدرت آن در جامعه اشاره می‌کند.
استفاده از قواعد فیلم‌نامه‌نویسی کنونی، ساختاری متناسب با داستان را ایجاد کرده و تعدادی از عناصر اثری را تشکیل می‌دهد. هرچند “خائن کشی” با احترام به این قواعد، مختصراً به جذب تماشاگران و انتقال داستان می‌پردازد، اما توانایی نویسنده در به تصویر کشیدن شخصیت‌ها و روابط آن‌ها به سبک خودش را نشان می‌دهد.
برای دانلود قسمت اول + تمامی قسمت‌های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال خائن کشی

معرفی سریال زودیاک
زودیاک رئالیتی شو جدید نمایش خانگی که یکشنبه‌ها از زردفیلم پخش می‌شود. گیم‌ شو «شب‌های مافیا» با سناریو اصلی و کلاسیکش از زردفیلم پخش می‌شود و بخش جذاب آن این است که این‌بار یه قاتل سریالی به نام «زودیاک» در سیسیل به جان شهر و مافیا میفته!

بازیگران شب‌های مافیا: زودیاک
امیر عباس گلاب، سام درخشانی، فاطمه مسعودی، مریم مومن، کورش تهامی، امیرحسین‌هاشمی، علی لهراسبی، بهرنگ علوی دیگر بازیگران این سریال به صورت احتمالی است و امکان دارد عوض شوند : مازیار لرستانی، شبنم مقدمی، شهرام قائدی، متین ستوده، حسین مهری، امیرمهدی ژوله، مهران غفوریان، امید حاجیلی، امیرحسین رستمی و ترلان پروانه

دانلود سریال زودیاک

معرفی فصل دوم زخم کاری
سریال زخم کاری ۲ به کارگردانی محمدحسین مهدویان در ژانر درام هیجانی محصول نمایش خانگی است. سریال زخم کاری ۲ جمعه‌ها ساعت ۸ صبح از زردفیلم پخش می‌شود. جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد‌هاشمی و الناز ملک از جمله بازیگران فصل دوم این سریال هستند.
داستان حول محور شخصیت مالک مالکی می‌گذرد. جوانی زیاده‌خواه که طمع در پایان فصل یک کار دستش داد و خانواده‌اش را در معرض نابودی قرار داد. مالک در پایان فصل در انتقام عجیب به دست معشوق سابقش (منصوره) با چاقو زخمی شد و الان این سوال مطرح است که در فصل دوم با تن زخمی باز هم فرصتی پیدا می‌کند تا نسخه خاندان ریزآبادی را در هم بپیچد؟ آیا دوباره با مالک مالکی که این‌بار تا لب مرگ رفته و برگشته مواجه می‌شویم؟

دانلود فیلم دوم زخم کاری

معرفی سریال پدر گواردیولا
پدرگواردیولا سریال جدید نمایش خانگی که پنجشنبه‌ها ساعت ۸ صبح از زردفیلم منتشر می‌شود. 

خلاصه داستان سریال پدر گواردیولا
در خلاصه سریال پدر گواردیولا آمده که این سریال درام و اجتماعی درباره خانواده‌ای است که وقوع اتفاقاتی سبب دگرگونی و تغییر روابطشان شده و سرنوشت راه متفاوتی برای هرکدام از آن‌ها رقم می‌زند. سعید نعمت‌الله نیز درباره موضوع سریال پدر گواردیولا می‌گوید که این سریال درباره مردی است که راه نجات خود را بازگشت به خانواده‌اش می‌داند. او یک فوتبالیست قدیمی است و در زندگی‌اش اشتباهاتی انجام داده است.
دانلود سریال پدر گواردیولا
 
 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top