امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 41722 |
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۱ | ارسال توسط : |
121 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: فیلم «بی‌رویا» ساخته آرین وزیردفتری در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در جشنواره فیلم «جئونجو» در کشور کره جنوبی به نمایش گذاشته می‌شود.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «جئونجو» در کشور کره جنوبی از تاریخ ۲۷ آوریل تا ۶ می (۷ تا ۱۶ اردیبهشت) برگزار می‌شود و فیلم سینمایی «بی‌رویا» ساخته […]

گروه فرهنگی: فیلم «بی‌رویا» ساخته آرین وزیردفتری در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در جشنواره فیلم «جئونجو» در کشور کره جنوبی به نمایش گذاشته می‌شود.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «جئونجو» در کشور کره جنوبی از تاریخ ۲۷ آوریل تا ۶ می (۷ تا ۱۶ اردیبهشت) برگزار می‌شود و فیلم سینمایی «بی‌رویا» ساخته آرین وزیر دفتری در بخش سینمای جهان این رویداد به روی پرده خواهد رفت.
 

«بی‌رویا» در مجموع طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آوریل و اول می، سه نمایش در این رویداد سینمایی در کشور کره جنوبی خواهد داشت.این فیلم با فیلمنامه‌ای به نگارش وزیردفتری و به تهیه‌کنندگی مشترک سعید سعدی و هومن سیدی، نخستین نمایش جهانی خود را در بخش افق‌های هفتاد و نهمین جشنواره ونیز تجربه کرد.

طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی‌کرم‌رودی، مائده طهماسبی، فرانک کلانتر، نهال دشتی، مجتبی فلاحی و رضا داوودنژاد بازیگران این فیلم سینمایی هستند.کمپانی «پیکچر تیری اینترنشنال» پخش‌ بین‌المللی «بی‌رویا» را بر عهده دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top