امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 41608 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
149 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:ریچارد مدن از گزینه‌های احتمالی اصلی نقش جیمزباند بعدی سینما، در فیلم تازه‌اش، نقش دو برادر دوقلو را بازی می‌کند.به گزارش صبا، این اکشن دلهره‌آور تعلیقی با نام «حرارت قاتل» وارد مرحله تولید می‌شود. فیلمنامه این درام پرتنش با نگاهی به داستان کوتاهی از جو نسبو به نام «مرد حسود» نوشته شده است که […]

گروه فرهنگی:ریچارد مدن از گزینه‌های احتمالی اصلی نقش جیمزباند بعدی سینما، در فیلم تازه‌اش، نقش دو برادر دوقلو را بازی می‌کند.به گزارش صبا، این اکشن دلهره‌آور تعلیقی با نام «حرارت قاتل» وارد مرحله تولید می‌شود.

فیلمنامه این درام پرتنش با نگاهی به داستان کوتاهی از جو نسبو به نام «مرد حسود» نوشته شده است که سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

فیلیپ لوکوته کارگردانی حرارت قاتل را به عهده دارد و جوزف گوردون لویت و شا وودلی از دیگر بازیگرانش هستند.
خط اصلی داستان در ارتباط با برادران دوقلویی است که مدن نقش هر دوی آنها را بازی خواهد کرد.این دو برادر که در زمینه های بسیاری شبیه یکدیگر هستند، در زمینه دل باختن هم به یک شیوه عمل کرده و هر دو دل به یک نفر می‌بندند!

آنها در طول سفری به جزیره ای کوچک در یونان، با این ماجرای عاشقانه درگیر می‌شوند و اطلاعی از تبعات تلخ و پیچیده آن ندارند.به‌زودی با ناپدید شدن شخصیت زن داستان، پای کارآگاهی بخت برگشته و تنها (گوردون لویت) به ماجرا باز می‌شود.

تحقیقاتی که این مامور آغاز می‌کند، به نتایج شگفت‌انگیزی می‌رسد که باعث تعجب تمامی آدمهای درگیر در ماجرا می‌شود.از آنجا که کارآگاه داستان لقب مرد حسود را با خود به یدک می‌کشد، ورود او به پرونده به خلق معماهای تازه می‌انجامد.

کلید فیلمبرداری حرارت قاتل ماه آینده در اطراف یونان آغاز می‌شود تا برای نمایش عمومی در بهار سال آینده میلادی آماده شود.ریچارد مدن در حالی بازی در این فیلم را نقطه عطفی در کارنامه بازیگری‌اش می‌داند، که رسانه‌های انگلیسی از او به عنوان یکی از گزینه اصلی ایفای نقش مامور دوصفر هفت در قسمت‌های جدید این بلاک باستر کلاسیک و افسانه‌ای سینما یاد می‌کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top