امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 36934 |
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
168 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» برای حضور در بخش مسابقه فیلم‌های بلند بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم مینسک در بلاروس انتخاب شد.به گزارش ایلنا ، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی پس از حضور موفق در جشنواره‌های فیلم مسکو و ونکوور، این بار در […]

گروه فرهنگی: فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» برای حضور در بخش مسابقه فیلم‌های بلند بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم مینسک در بلاروس انتخاب شد.به گزارش ایلنا ، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی پس از حضور موفق در جشنواره‌های فیلم مسکو و ونکوور، این بار در بخش مسابقه فیلم‌های بلند بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم مینسک در بلاروس روی پرده‌ می‌رود.این جشنواره از تاریخ ۴ تا ۱۱ نوامبر برابر با ۱۳ تا ۲۰ آبان برگزار می‌شود.

«بدون قرار قبلی» با بازی پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، صابر ابر، امین میری، حامی ترابی، رضا صابری، اریسا بیگی و حسنا ذاکری محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که فیلمنامه آن فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی نوشته شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top