امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 36076 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
215 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حال محک زدن بازیکنان تیمش است تا به یک ترکیب مشخصی دست پیدا کند.

مهدی حاج‌محمد، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره عملکرد ملی‌پوشان در ۲ بازی دوستانه اخیر مقابل تیم‌های سنگال و اروگوئه اظهار کرد: تیم ملی راضی‌کننده عمل کرد. آنالایز خوبی صورت گرفته بود. کی‌روش مربی باتجربه‌ای است و کارش را بلد است. اروگوئه یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و تیم ملی با هوشیاری کی‌روش توانست این پیروزی را به دست بیاورد.

او درباره عملکرد مهاجمان تیم ملی خاطرنشان کرد: ما در این ۲ بازی یک تک مهاجم داشتیم و سخت است یک مهاجم روبه‌روی ۲ مدافع سرسخت قرار بگیرد. کی‌روش دارد شرایط مختلف را امتحان می‌کند و در این ۲ بازی آزمون و طارمی را باهم نگذاشت. ما نمی‌دانیم کی‌روش چه در سر دارد اما بازیکنان در تمام سیستم‌ها وظیقه خود را به خوبی انجام دادند.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد دروازه‌بانان تیم ملی گفت: الان حرف اول را بیرانوند می‌زند اما امیر عابدزاده و سید حسین حسینی دروازه‌بانان خوبی هستند ولی فکر می‌کنم بیرانوند درون دروازه تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی باشد.

حاج محمد تاکید کرد: الان کی‌روش همه بازیکنان را دارد محک می‌زند. الان کسی نمی‌تواند بگوید من جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی دارم. در هر بازی، بازیکنان عوض شده‌اند و این نشان می‌دهد که در پست هافبک و پست‌های دیگر دارد بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. بازیکنان باید کاری که مربی می‌خواهد را انجام بدهند تا کی‌روش به به آن سیستم و ترکیب مد نظر خود برسد.

او درباره عملکرد احتمالی تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما در گروه سختی قرار داریم. انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. کی‌روش دارد نظرش را برای بازی انگلیس پیاده می‌کند تا بتواند یک ترکیب مشخصی برای این بازی و ۲ بازی بعدی جام جهانی پیدا کند. تیم ما تقریبا در ۲ بازی دوستانه راضی‌کننده بوده است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که ما دقیقا چطور عمل می‌کنیم. خودتان می‌دانید که کی‌روش چه تفکراتی دارد و به نظر من اگر بازیکنان بتوانند تفکرات کی‌روش را به خوبی پیاده کنند، ‌می‌توانیم عملکرد موفقیت‌آمیزی در جام جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top