امروز: جمعه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ذو القعدة 1445 | 2024-05-31
کد خبر: 35985 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ | ارسال توسط : |
77 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: «زک استرین – Zack Estrin» فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده آمریکایی که از آثارش می‌توان به فرار از زندان پل شیورینگ – Paul T. Scheuring و گمشده در فضا اشاره کرد، به علت نامعلومی در ۵۱ سالگی در هرموسا بیچ کالیفرنیا در گذشت. استرین قسمت‌های زیادی را در مجموعه‌های تلویزیونی فرار از زندان همچنین […]

گروه فرهنگی: «زک استرین – Zack Estrin» فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده آمریکایی که از آثارش می‌توان به فرار از زندان پل شیورینگ – Paul T. Scheuring و گمشده در فضا اشاره کرد، به علت نامعلومی در ۵۱ سالگی در هرموسا بیچ کالیفرنیا در گذشت. استرین قسمت‌های زیادی را در مجموعه‌های تلویزیونی فرار از زندان همچنین معجزه و افسون شده تولید کرده است.

 

او مجری و تهیه‌کننده اجرایی دو تریلر ماوراء الطبیعه در شبکه ABC، رودخانه و نجواها و نیز یکی از خالقان و تهیه‌کننده اجرایی سریال روزی روزگاری در سرزمین عجایب بود.زک استرین در سال ۲۰۱۸، به عنوان مجری برنامه در مجموعه گمشده در فضا فعالیت داشت.او که در عین حال مجری برنامه و تهیه‌کننده اجرایی نتفلیکس بود روز ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در سن ۵۱ سالگی درگذشت.

خانواده زک در بیانیه‌ای او را «همه چیز ما» بهترین شوهر، پدر، پسر و دوست نامیدند و گفتند: زک دوست داشت همه را خوشحال کند، همه را بخنداند. او عاشق نویسندگی و تهیه کنندگی بود و در خلق نمایش‌هایی که مردم از آن‌ها لذت می‌بردند، مشارکت داشته باشد. مهم‌تر از همه، او عاشق خانواده و دوستانش بود. از همه شما سپاسگزارم که بخشی از زندگی او و ما هستید.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top