امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 34997 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
169 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: دهمین جلسه شورای صنفی نمایش یکشنبه ششم شهریورماه در خانه سینما برگزار و مقرر شد که از چهارشنبه نهم شهریورماه سه فیلم جدید «پسر دلفینی»، «بانک زده‌ها» و فیلم هندی «خیزش غرش آتش» اکران شوند. انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد همدانی است که از سوی دفتر پخش فیلمیران به سرگروهی پردیس […]

گروه فرهنگی: دهمین جلسه شورای صنفی نمایش یکشنبه ششم شهریورماه در خانه سینما برگزار و مقرر شد که از چهارشنبه نهم شهریورماه سه فیلم جدید «پسر دلفینی»، «بانک زده‌ها» و فیلم هندی «خیزش غرش آتش» اکران شوند.

انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد همدانی است که از سوی دفتر پخش فیلمیران به سرگروهی پردیس ایران مال اکران می‌شود. فیلم سینمایی «بانک زده‌ها» نیز به کارگردانی جواد اردکانی به سرگروهی سینما ماندانا و توسط دفتر پخش نمایش گستران و فیلم سینمایی هندی «خیزش غرش آتش» از سوی دفتر پخش خانه فیلم روی پرده خواهد آمد.

طق گزارش شورای صنفی نمایش، «پسر دلفینی» با توجه به تعطیلات دهه اول محرم با یک هفته تعویق جایگزین فیلم «تی تی» در سرگروه ایران مال شده و شروع اکران «بانک‌زده‌ها» نیز به درخواست پخش کننده با یک هفته تعویق صورت گرفته است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top