امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 34272 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
254 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مشاور وزیر و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: نرخ‌های جدید عوارض آزادراه‌های کشور به منظور بررسی بیشتر در این خصوص تعلیق و تردد در آزادراه های کشور با نرخ‌های گذشته خواهد بود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در شرایطی که هفته گذشته نرخ عوارض آزادراهی در محورهای مختلف به طور متوسط حدود ۳۰ درصد افزایش یافت و این نرخ‌ها برای آزادراه‌های مختلف تا بیش از ۱۰۰ درصد هم متفاوت بود. امین کیانی، رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در پی برگزاری نشست ویژه برای بررسی نرخ های جدید عوارض آزادراه‌های کشوردر ستاد وزارت راه و شهرسازی، در حال حاضر نرخهای جدید  عوارض آزاد راه‌های کشور به منظور بررسی بیشتر در این خصوص تعلیق و تردد در آزادراه های کشور با نرخ های گذشته خواهد بود.

وی افزود: تردد در آزادراه های کشوری به روال قبلی خواهد بود و از اعمال هرگونه افزایش نرخ تا اطلاع ثانوی خودداری خواهد شد. در این راستا مقرر شد در حال حاضر با نرخ های قبلی تردد از آزادراه های کشور انجام شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top