امروز: شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ذو القعدة 1445 | 2024-06-01
کد خبر: 29693 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
121 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: علی‌رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون از پایان بازی اش در سریال «طلاق» و بازی در چند سریال تلویزیونی دیگر خبر داد.علی‌رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود اظهار کرد: به تازگی بازی در سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را به اتمام رسانده ام که البته هنوز فیلمبرداری […]

گروه فرهنگی: علی‌رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون از پایان بازی اش در سریال «طلاق» و بازی در چند سریال تلویزیونی دیگر خبر داد.علی‌رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود اظهار کرد: به تازگی بازی در سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را به اتمام رسانده ام که البته هنوز فیلمبرداری این کار ادامه دارد.

او افزود: هم اکنون مشغول بازی در سریالی هستم که جزییات آن را در زمان دیگری بیان می کنم.بازیگر فیلم سینمایی «هرماس» بیان کرد: برای بازی در دو سریال تلویزیونی صحبت کرده ام که اعلام نهایی شدن حضورم در آنها بعد از عید نوروز خواهد بود.بازیگر فیلم سینمایی «گوهرشاد» مطرح کرد: درباره سینما فعلا امکان صحبت ندارم و در حوزه شبکه نمایش خانگی نیز باید بگویم که تاکنون پیشنهادی دریافت نکرده ام.

علی‌رام نورایی در پایان درباره فصل جدید سریال «آسپرین» ساخته فرهاد نجفی گفت: هنوز تصمیم نهایی برای فصل جدید سریال «آسپرین» گرفته نشده است اما به نظر می رسد دیگر قرار نیست ادامه‌ای برای این کار شاهد باشیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top