امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 26891 |
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
296 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

رامین طباطبایی که برای ریاست چهار سال آینده فدراسیون بسکتبال کاندیدا شده است، وعده‌هایی در چهار سال گذشته ریاستش داد که همچنان در حد حرف باقی مانده و عملی نشدند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پس از آنکه محمود مشحون در تاریخ ۳ آذر ۱۳۹۶ با تاکید سازمان بازرسی کل کشور و به تبعیت از قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ریاست فدراسیون بسکتبال استعفا داد، در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۹۶ رامین طباطبایی به عنوان جایگزین او انتخاب شد تا در چهار سال گذشته هدایت بسکتبال کشور را بر عهده بگیرد.

اکنون که دوره چهار ساله ریاست طباطبایی در فدراسیون بسکتبال به پایان رسیده است، اهالی این رشته باید در تاریخ ۱۹ دی برای چهار سال پیش روی این رشته تصمیم گیری کنند. چهار سالی که به گفته کارشناسان، به خاطر شرایط موجود در این رشته بسیار حیاتی است. در ادامه این مطلب،‌ برخی از اظهار نظرات و وعده‌های رامین طباطبایی در دوران ریاست چهار ساله‌اش به اختصار آمده است که می‌تواند بررسی نسبی از عملکرد او طی چهار سال گذشته باشد.

۲۳ دی ۱۳۹۶: برای بانوان مربی خارجی می‌آوریم و دو تیم ملی خواهیم داشت (لینک خبر)

پس از اتمام مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی با حضور در جمع خبرنگاران مدعی شد که طی چهار سال‌ آینده برای تیم ملی بانوان از مربی خارجی استفاده می‌کند و باید دو تیم ملی در رده بزرگسالان داشت تا پشتوانه سازی شود. البته این ادعای طباطبایی در حالی بود که تاکنون و با وجود تمام دوره چهار ساله‌اش، چنین اتفاقی برای بسکتبال رخ نداده است.

۹ اسفند ۱۳۹۶: در تیم ملی انسجام و اتحاد ایجاد کرده‌ایم (لینک خبر)

شاید این صحبت طباطبایی در زمان خود برای خیلی‌ از اهالی بسکتبال درست بود اما بعدها و در اردوهای آماده سازی تیم‌ ملی برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود که خبرهای درگیری بازیکنان با یکدیگر و بازیکنان با کادرفنی رسانه‌ای شد.

۲۶ اسفند ۱۳۹۶: در یک جامعه دانشگاهی باید همه چیز درون خانواده حل شود (لینک خبر)

رئیس فدراسیون بسکتبال پس از شکایت آوانسیان از شاهین‌طبع این صحبت را مطرح کرد، اما بعدها در مورد ناراحتی‌ها و درگیری‌های میان حامد حدادی (اسطوره بسکتبال ایران) با مهران شاهین‌طبع (سرمربی سابق تیم ملی)، شاهد آن بودیم که پای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جهت پادرمیانی و برطرف کردن مشکل به موضوع باز شد!

۴ خرداد ۱۳۹۸: سکوهای غرب آسیا برش کافی ندارند، برای هیات رئیسه فیبا آسیا نامزد می‌شوم (لینک خبر)

پس از آنکه کرسی‌های بسکتبال ایران در غرب آسیا از دست رفت، طباطبایی در گفت‌وگویی با انعکاس روز و به نقل از ایسنا اعلام کرد که کرسی‌های غرب آسیا برش کافی ندارند و برای انتخابات هیات رئیسه فیبا آسیا کاندید می‌شود که در این زمینه با “هاکوپ خاجیریان” نیز مشورت کرده است. پس از عدم کسب سکو در هیات رئیسه فیبا آسیا، طباطبایی بعدها اظهار کرد برای سکوهای انتصابی کاندیدا شده است نه کرسی‌های انتخابی!

۱۹ بهمن ۱۳۹۹: هدف ما صعود به دور دوم المپیک است و می‌توانیم فرانسه را شکست دهیم (لینک خبر)

تیتر بالا صحبت‌های رامین طباطبایی با انعکاس روز و به نقل از ایسنا پیش از اعزام تیم ملی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود اما او بلافاصله بعد از اتمام مسابقات در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا صحبت‌های خود را به طور کلی تکذیب کرده واعلام کرد قرار نبود تیم ملی ایران کار خارق العاده‌ای در المپیک انجام دهد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، موارد بالا از جمله مهم‌ترین اظهارات رئیس فدراسیون بسکتبال طی چهار سال گذشته بود که جامه عمل به تن نکردند تا همواره حواشی زیادی در اطراف فدراسیون وجود داشته باشد. در کنار این موارد موضوعاتی چون ضعف در مدیریت منابع، نداشتن اسپانسرهای متعدد، شرایط مالی نامناسب فدراسیون و … همگی از جمله مواردی بودند که طباطبایی در انتخابات وعده برطرف کردن آن‌ها را داده بود اما آنگونه که باید در این زمینه موفق عمل نکرد تا نقطه مشترک منتقدان بر ریاست طباطبایی باشند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top