به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر گزارش هایی در خصوص کمبود اتوبوس بین شهری در ترمینال های مسافربری در مسیرهای غیر اربعینی به چشم می خورد و براساس اعلام برخی از مسافران بلیت اتوبوس در سایت ها موجود نیست و امکان خرید به صورت اینترنتی وجود ندارد.
در پاسخ به چرایی کمبود بلیت اتوبوس برون شهری داریوش باقرجوان – مدیرکل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری – به انعکاس روز و به نقل از ایسنا گفت: عمده خدمات ما در حال حاضر برای سفرهای اربعین است و چون با کمبود اتوبوس مواجه هستیم ممکن است تردد اتوبوس ها در این ایام در سایر مسیرها کم شود.
وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بلیت اتوبوس برای سایر شهرها بر روی سایت وجود ندارد و مسافران با سردرگمی مواجه شده اند، افزود: فروش بلیت به صورت محدود و حضوری امکانپذیر است و از شهروندان درخواست کردیم که در این ایام صرفا برای سفرهای ضروری و اجتناب ناپذیر از اتوبوس استفاده کنند زیرا با توجه به ظرفیت ناوگان بیش از این نمی توانیم خدمات ارائه دهیم.
مدیرکل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری تصریح کرد: چون ناوگان توسعه پیدا نکرده است باید تقاضا در جای دیگری مدیریت شود.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا محدود شدن سفرهای اتوبوسی بین شهری تاثیری در قیمت بلیت ها نگذاشته است، عنوان کرد: در این ایام افزایش قیمت بلیت نداشته ایم و از طرفی ابزارهای نظارتی مختلفی هم وجود دارد که در صورت مشاهده گرانفروشی برخوردها لازم صورت گیرد.
باقرجوان در پایان گفت: بعد از ایام اربعین شرایط به روال سابق خود باز خواهد گشت و از امروز خدمات رسانی در سایر مسیرها بهتر خواهد شد.
انتهای پیام
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.