بهگزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا به نقل از دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، «ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانههای بیگانه در ناآرامیهای اخیر» عنوان نشستی است که روز یکشنبه (۲۹ آبان ماه) با حضور توحید اسدی، علیرضا چابکرو و محسن فرجادی بهصورت برخط برگزار خواهد شد.
این نشست تخصصی که سومین نشست از مجموعه نشستهای «به وقت رسانه» دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانههاست، تلاش دارد تا ضمن بررسی عملکرد رسانههایی چون ایران اینترنشنال و بی. بی. سی در ناآرامیهای اخیر، روشها و تکنیکهای اثرگذار بر نحوه تنظیم و ارائه خبر در این رسانهها را مورد کنکاش قرار دهد. همچنین واکاوی مفهوم تروریسم رسانهای و مرجعیت رسانه از دیگر محورهای این نشست علمی ـ تخصصیست.
علاقهمندان به شرکت در این نشست مجازی میتوانند از طریق لینک زیر در این رویداد علمی حضور بههم رسانند
انتهای پیام
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.