امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 48499 |
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
11 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:گلن پاول ستاره نوظهور این روزهای هالیوود، در فیلم تازه‌اش، داستانی از استفن کینگ را به دنیای سینما می‌آورد.به گزارش صبا، نسخه سینمایی نول «مرد فراری» این داستان نویس ژانر ترس و دلهره را ادگار رایت کارگردانی می کند. امتیاز برگردان سینمایی نول کینگ را کمپانی پارامونت خریداری کرده و از مدتی قبل به […]

گروه فرهنگی:گلن پاول ستاره نوظهور این روزهای هالیوود، در فیلم تازه‌اش، داستانی از استفن کینگ را به دنیای سینما می‌آورد.به گزارش صبا، نسخه سینمایی نول «مرد فراری» این داستان نویس ژانر ترس و دلهره را ادگار رایت کارگردانی می کند.

امتیاز برگردان سینمایی نول کینگ را کمپانی پارامونت خریداری کرده و از مدتی قبل به دنبال بازیگری مناسب برای ایفای نقش اصلی آن بود.موفقیت گلن پاول در چند ماه اخیر و فروش بالای کمدی رومانتیک «هر کسی بجز تو» او، زمینه شهرت فراوان او را فراهم کرد و همین مسئله، توجه مدیران پارامونت را به سوی او جلب کرد.

مرد فراری قبل از این در سال ۱۹۸۷ به صورت فیلمی سینمایی با بازی آرنولد شوارزنگر درآمده و این دومین نسخه ای است که براساس داستان کینگ جلوی دوربین می‌رود.مدیران پارامونت گفته اند نسخه جدید بیشتر به داستان نول وفادار است تا فیلمی که آرنولد در آن بازی کرده بود.

این در حالی است که منتقدان و طرفداران نسخه اصلی، از آن به عنوان یکی از کالت های محبوب تاریخ سینما اسم می‌برند.انتخاب پاول برای ایفای نقشی که قبل از این توسط یک بازیگر عضلانی و قهرمان دنیای بدنسازی بازی شده، با واکنش‌هایی روبرو شده است.

اما پارامونتی ها می گویند پاول کاریزمای خاصی دارد و تماشاگران او را در نقش تازه اش دوست خواهند داشت.
آنها موفقیت دور از انتظار ۲۰۰ میلیون دلاری جهانی هر کسی بجز تو را، شاهد اظهارات خویش معرفی می کنند.
داستان مرد فراری درباره آمریکا در آینده ای نزدیک است که یک برنامه نمایشی مهیج تلویزیونی، محبوبیت زیادی بین مردم دارد.

در این نمایش، گروهی از مردان فراری برای حفظ جان خود باید از دست گروهی از قاتلان حرفه ای فرار کنند.زمانی که یکی از این مردان فراری حاضر نمی شود طبق برنامه ریزی های گردانندگان این شو پربیننده عمل کند، ماجراجویی های اصلی داستان فیلم شکل می‌گیرد.تهیه کنندگان فیلم قصد دارند کلید فیلمبرداری آنرا تا قبل از پایان فصل تابستان پیش رو بزنند.گلن پاول سال گذشته در کنار تام کروز در قسمت دوم «ماوریک» هم بازی کرد. در این فیلم، او در نقش مکمل ظاهر شده بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top