امروز: دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 21 شوال 1445 | 2024-04-29
کد خبر: 48483 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
16 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

بعد از پاسخ شب گذشته ایران به اسرائیل انتظار می‌رفت قیمت ارز در بازار با روند افزایشی روبرو باشد، اما از صبح امروز بازار غیر رسمی نسبت به افزایش قیمت روی خوش نشان نداد و شاهد عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار هستیم. همچنین بازار متقاضی چندانی برای خرید و فروش ندارد و از روزهای دیگر خلوت‌تر است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، ‌پس از عملیات گسترده شب گذشته جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه اتفاق افتاد و جامعه جهانی را به شدت تحت تاثیر خود قرار داد، از صبح امروز شاهد کاهش نرخ ارز در بازار غیر رسمی نسبت به روزهای گذشته هستیم.

نرخ ارز در بازار در روزهای گذشته هیجانات بالایی را تجربه کرد و با توجه به جو روانی نسبت به پاسخ ایران به اسرائیل حتی به کانال ۷۰ هزار تومان رسید، اما از صبح امروز بازار آزاد واکنش مثبت و کم التهاب را نشان داده است.  

با این حال، نرخ ارز در کانال‌های تلگرامی نسبت به نرخ آن در بازار غیر رسمی بیشتر است و به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت در کانال‌های تلگرامی در حالی رخ می‌دهد که تقاضای بالایی در بازار اصلی وجود ندارد و بر اساس مشاهدات میدانی، تعداد دلال‌های موجود در بازار از تعداد متقاضیان خرید و فروش ارز نیز بیشتر است.

بر اساس مشاهدات میدانی، امروز قیمت خرید دلار در برخی از صرافی‌ها حدود ۶۵ هزار تومان و قیمت فروش آن حدود ۶۸ هزار تومان است.

در این میان، اکثر دلال‌ها در بازار دلار را با قیمت ۶۵ هزار تومان می‌خرند و با قیمت ۶۷ هزار تومان می‌فروشند. همچنین قیمت یورو در بازار غیر رسمی در کانال ۷۲ هزار تومان قرار دارد.

آرامش در بازار

از آنجاکه بر اساس برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی، انتظار می‌رفت که امروز شاهد شلوغی در بازار ارز باشیم، اما وضعیت بازار در ظهر امروز عادی و حتی نسبت به روزهای دیگر متقاضیان کمتری برای خرید و فروش داشت.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top