امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 42420 |
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
109 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: جایزه نفرات برگزیده مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» شبکه نمایش خانگی مشخص شد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا ، در آستانه پخش قسمت‌های نیمه نهایی و فینال مسابقه استعدادیابی خوانندگی «آوای جادویی» جایزه نفرات برگزیده اعلام شد و بر این اساس چهار فینالیستِ مسابقه، هر کدام یک قطعه با آهنگسازی و مدیریتِ هنری علیرضا افکاری منتشر خواهند […]

گروه فرهنگی: جایزه نفرات برگزیده مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» شبکه نمایش خانگی مشخص شد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا ، در آستانه پخش قسمت‌های نیمه نهایی و فینال مسابقه استعدادیابی خوانندگی «آوای جادویی» جایزه نفرات برگزیده اعلام شد و بر این اساس چهار فینالیستِ مسابقه، هر کدام یک قطعه با آهنگسازی و مدیریتِ هنری علیرضا افکاری منتشر خواهند کرد. 
 

پخش مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» از نوروز ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده است و شرکت‌کنندگان در آستانه آماده‌سازی برای ضبط مراحل نیمه‌نهایی و فینال قرار دارند.طبق اعلام محمد طهرانی، تهیه‌کننده «آوای جادویی» علیرضا افکاری که مدیریت هنری هنرجویان را در طول برگزاری این مسابقه برعهده داشته است به هرکدام از فینالیست‌های «آوای جادویی» یک قطعه موسیقی با آهنگسازی و مدیریت هنریِ خود هدیه خواهد داد. 

همچنین حامیان مالی مسابقه به نفر اول «آوای جادویی» پنج میلیارد ریال جایزه ویژه پرداخت خواهند کرد.
مسابقه «آوای جادویی» در آستانه پخش قسمت‌های نیمه‌نهایی و فینالِ خود قرار دارد و کمتر از دو ماه دیگر برنده این مسابقه در روز پخش فینال مشخص خواهد شد. 

محمد اصفهانی، رضا صادقی، محمد معتمدی و رضا یزدانی مربی از داوران مسابقه «آوای جادویی» هستند.علیرضا افکاری مدیریت هنری هنرجویان و علی اوجی اجرای مسابقه را برعهده دارند.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، تاکنون ۱۱ قسمت از مسابقه «آوای جادویی» پخش شده است و قسمت‌های بعدی هر پنجشنبه ساعت هشت صبح در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top