امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 48873 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ | ارسال توسط : |
10 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:هنری کاویل سوپرمن سابق سینما خبر بازی در نقش جیمزباند در قسمت بعدی این فرانچایز بلاک باستر را تکذیب کرد.به گزارش صبا، این تکذیبیه بعد از آن صادر شد که یک ویدئوی جعلی درباره حضور بازیگر پخش شد.   این ویدئو در مدت زمان بسیار کوتاهی بیش از دو و نیم میلیون بار مورد […]

گروه فرهنگی:هنری کاویل سوپرمن سابق سینما خبر بازی در نقش جیمزباند در قسمت بعدی این فرانچایز بلاک باستر را تکذیب کرد.به گزارش صبا، این تکذیبیه بعد از آن صادر شد که یک ویدئوی جعلی درباره حضور بازیگر پخش شد.
 

این ویدئو در مدت زمان بسیار کوتاهی بیش از دو و نیم میلیون بار مورد بازدید قرار گرفت و بسیار جنجالی شد.
نزدیکان کاویل می‌گویند او در حالی که روحش هم از وجود چنین ویدئویی بی خبر بوده، با کمال تعجب به تماشای آن نشسته است.در این فیلم تبلیغاتی که بلافاصله وایرال شد، حتی از مارگوت رابی به عنوان دختر جیمزباندی جدید سینما نام برده شده است!

بحث و جنجال پیرامون این موضوع بقدری بالا گرفت که کاویل مجبور شد شخصا در ابن رابطه به صحبت بپردازد و شایعه ایفای نقش مامور دوصفر هفت را تکذیب کند.به گفته بازیگر: «در رابطه با این ویدئو هیچ نظری ندارم. چه می توانم بگویم؟ راه چاره را در این دیدم که خودم را از این شایعه بیرون و کنار بکشم.تمام اطلاعاتی که من در رابطه با ادعاهای این ویدئو دارم، همان چیزهایی که بقیه مردم دارند.اما در کل فکر کنم برای ایفای نقش جیمزباند کمی پیر هستم و شاید به درد این نقش نخورم. باید منتظر بمانیم و ببینیم تهیه کنندگان این مجموعه فیلم چه تصمیمی می‌گیرند.»

صحبت‌های کاویل این گونه تعبیر شده که خود او هم مایل به ایفای این نقش است و به نوعی در انتظار آن است که از سوی تهیه کنندگان جیمزباند دعوت به کار شود.مدتی قبل مارتین کمپل کارگردان نسخه دوباره سازی شده «کازینو رویال» با بازی دانیل کریگ به تهیه کنندگان فرانچایز جیمزباند پیشنهاد کرد از کاویل به عنوان مامور دوصفر هفت بعدی این بلاک باستر محبوب استفاده کنند.

بعد از اکران عمومی «وقت مردن نیست»، دانیل کریگ با نقش جیمزباند برای همیشه خداحافظی کرد و از آن زمان تهیه کنندگان این مجموعه فیلم به دنبال بازیگر دیگری برای جانشینی او هستند.کریگ در کل در پنج فیلم جیمزباندی در نقش این مامور سرویس‌های امنیتی انگلستان ظاهر شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top