امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 48875 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
10 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت مردان جام جهانی باکو به فینال نرسیدند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در هفتمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان در تفنگ سه وضعیت رقابت کردند. در پایان مرحله مقدماتی امیرمحمد نکونام با رکورد ۵۸۵.۲۵ در رده سی‌ام و پوریا نوروزیان با رکورد ۵۸۰.۲۰ در رده پنجاه و پنجم قرار گرفتند.

در این روز مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر نیز انجام شد و هانیه رستمیان با رکورد ۲۹۲.۱۳ در رده سوم و گلنوش سبقت‌اللهی با رکورد ۲۸۵.۱۱ در رده سی و نهم ایستادند. مرحله سرعت این بخش فردا انجام خواهد شد.

پیش از این در روزهای قبل نیز ماده تپانچه ۲۵ متر زنان یکبار انجام شده بود که در پایان آن هانیه رستمیان به فینال رسید و در فینال در رده پنجم قرار گرفت.

در ادامه مسابقات امروز نجمه خدمتی در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت رقابت خواهد کرد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو برگزار می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم و تیم‌ میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند. در تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان پنجم و گلنوش سبقت الهی پنجاه و هشتم شدند.

در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام یازدهم، پوریا نوروزیان پنجاه و هشتم، نجمه خدمتی بیست و سوم، فاطمه امینی نوزدهم و شرمینه چهل‌امیرانی سی و ششم شدند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top