امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 41536 |
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
221 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برگزاری راهپبمایی روزقدس در امنیت کامل خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روزقدس گفت:‌ ازچند روز قبل همکاران من در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اقدامات خود برای برگزاری راهپیمایی در امنیت کامل در حوزه‌های ترافیکی و انتظامی در دستورکار قرار دادند و خوشبختانه در نتیجه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اقدامات انجام شده و همکاری خوب مردم مراسم راهپیمایی روز قدس در امنیت کامل برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این راهپیمایی تمامی یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس راهور، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، یگان امداد و … در آماده‌باش کامل قرار داشتند، ادامه داد:‌ مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همچنین نماز جمعه با حضور مردم بابصیرت شهر تهران ، مسئولین دستگاه‌های مختلف اجرایی و  دولتی ، در کمال آرامش برگزار شد و به پایان رسید.
 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره محدودیت‌های ترافیکی نیز گفت:‌ با پایان مراسم، محدودیت های ترافیکی ایجاد شده برای برگزاری راهپیمایی نیز برداشته شده و وضعیت تردد در محدوده میدان انقلاب تهران به حال عادی بازگردانده شده است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top