امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 40857 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
128 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور در روزهای آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره وضعیت آب و هوایی کشور، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز، پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه در نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر، ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نیمه شمالی فارس و بوشهر، ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: جمعه ۱۹ اسفند ماه به تدریج ابرناکی و بارش در شمال غرب و غرب کاهش می یابد و بارش در مرکز، شمال شرق و سواحل دریای خزر تداوم خواهد داشت. شنبه ۲۰ اسفند ماه فعالیت سامانه بارشی در شرق و شمال شرق کشور ادامه می یابد و در بخش هایی از مرکز و شرق کشور نیز به صورت پراکنده رخ خواهد داد.

ضیاییان ادامه داد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۱ و ۲۲ اسفند ماه) آسمان در غالب مناطق کشور صاف خواهد بود. با این حال در اواخر وقت روز دوشنبه در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی گفت: طی دو روز آینده نیز خلیج فارس مواج است.  

وی درباره وضعیت آب و هوایی تهران نیز گفت: امروز پنج شنبه ۱۸ اسفند ماه هوای تهران ابری همراه با مه رقیق در برخی ساعات همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد است. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۲ و ۱۷ درجه سانتی گراد خواهد بود. فردا جمعه ۱۹ اسفند ماه نیز هوای پایتخت با همین شرایط پیش بینی می شود و بیشینه و کمینه دمای هوا نیز ۱۶ و ۱۰ درجه سانتی گراد خواهد بود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top