امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 28514 |
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
224 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: امروز همه ما، فارغ از هر رنگ و دسته‌بندی باید به فکر موفقیت و اهتزاز پرچم سه رنگ کشور عزیزمان باشیم و در فدراسیون رنگی جز رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، جمعی از اعضای هیأت رییسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، صبح شنبه به منظور پیگیری امور جاری و برنامه‌ریزی برای دوره سرپرستی با میرشاد ماجدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه اعضا ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، بر لزوم حفظ انسجام و اولویت‌بندی دقیق کارها تاکید کردند. اعضای هیات رییسه هم‌چنین حفظ آرامش و امنیت خاطر تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، به‌خصوص تیم ملی بزرگسال در آستانه جام جهانی فوتبال را اولویت شماره یک این فدراسیون اعلام کردند و در راستای تامین زیرساخت‌ها و منابع لازم برای حضور درخشان تیم ملی در این رقابت‌ها به بحث و بررسی پرداختند.

سید میرشاد ماجدی نیز در این جلسه، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات رییسه در انتخاب او به‌عنوان سرپرست، تاکید کرد: در این مقطع به‌طور ویژه نیازمند هم‌افزایی و مشورت همه دلسوزان ورزش و پیشکسوتان و کارشناسان و خبرگان فوتبال کشور هستیم و این اطمینان خاطر را به خانواده بزرگ فوتبال ایران می‌دهیم که نهایت دقت و حساسیت را نسبت به مسایل به کار خواهیم گرفت و ان‌شاءالله دوره درخشانی را در کنار هم خواهیم ساخت.

ماجدی هم‌چنین افزود: امروز همه ما، فارغ از هر رنگ و دسته‌بندی باید به فکر موفقیت و اهتزاز پرچم سه رنگ کشور عزیزمان باشیم و در فدراسیون رنگی جز رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top