امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 2333 |
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ | ارسال توسط : |
2556 بازدید
۰
| 7
ارسال به دوستان
پ

نماینده تربت جام، تایباد و باخرز اعتقاد دارد حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند پاسخ محکمی به غربی ها باشد که انقلاب اسلامی دارای پشتوانه مردمی است./ دکتر رحیمی جهان آبادی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همواره مانند رفراندومی است که در هر سال مردم انقلاب اسلامی را مجددا انتخاب، حمایت و پشتیبانی می کنند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به فرارسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم در سال جاری جنگ تمام عیار اقتصادی را تجربه می کنند و در این راستا پیمان کشورمان با غربی ها نیز دچار چالش شده است از این رو سیاست داخلی و خارجی دولت تا زمانی می تواند پیش برود که مردم پشتیبان آن باشند.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس مردم با حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن می توانند به غربی ها پاسخ محکمی دهند که انقلاب اسلامی دارای پشتوانه مردمی است و هر چقدر این حضور بیشتر باشد فشار سیاسی نظام اسلامی نیز کاهش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین باید تاکید کرد که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همواره مانند رفراندومی است که در هر سال مردم انقلاب اسلامی را مجددا انتخاب، حمایت و پشتیبانی می کنند.
وی تصریح کرد: بنابراین هر کشوری که با ایران قصد تقابل داشته باشد وقتی پشتیبانی مردم از نظام سیاسی کشور را مشاهده کند در سیاست هایش تجدید نظر می کند و این امر با حضور پررنگ مردم در مراسم ۲۲ بهمن محقق خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین یادآور می شود بیان اقدامات دولت در شرایط کنونی برای مردم موجب دلگرمی است؛ البته مسئولان باید با توجه به واقعیت ها اظهارنظر کنند تا فاصله بین مردم و مسئولان افزایش نیابد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش حضور انبوهِ بی‌شمار ملت در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را «دشمن‌شکن و مرعوب‌کننده‌ی آن»، «نشان‌دهنده‌ی حضور عمومی ملت در صحنه» و «تجلی عزم و وحدت ملی» برشمردند و خاطرنشان کردند: در جامعه اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی پای انقلاب و نظام و ۲۲ بهمن به میان می‌آید، همه‌ی اختلاف‌ها رنگ می‌بازد و همه در کنار هم به میدان می‌آیند.

ایشان، راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را از مسائل شگفتی‌ساز خواندند و افزودند: جشن سالانه‌ی انقلاب در کشورهایی که انقلاب کرده‌اند به رژه‌ی نیروهای مسلح در مقابل چند نفر تبدیل شده است اما در ایران سرافراز، ۴۰ سال است مردم در سراسر کشور به خیابان‌ها می‌آیند و بر ادامه‌ی راه انقلاب تأکید می‌کنند که این مسئله، از معجزات شگفتی‌ساز انقلاب است و باید با تمام قدرت ادامه یابد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top