امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 2121 |
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ | ارسال توسط : |
691 بازدید
۰
| 9
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: تمام دغدغه ما، این است که مردم شهرستان تایباد از مزایای منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بهره‌مند گردند./ نماینده مردم تایباد، تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد در مجلس شورای اسلامی: تلاش خود را به کار خواهیم بست تا لایحه منطقه آزاد تجاری و صنعتی دوغارون به مجلس ارائه شود و آرزوی دیرینه مردم را محقق نماییم.

 به گزارش انعکاس روز ، مهندس فرامرز سلطانی در دیدار با نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم که فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی دوغارون را اجرایی کنیم که مشکل اساسی آن واگذاری ۱۰۰ هکتار زمین در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی است.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام و کارخانه‌های غیرفعال در شهرک صنعتی تایباد افزود: به دنبال نوعی تفاهم مشترک در نحوه مدیریت با شهرک صنعتی تایباد هستیم که با حفظ اصل مالکیت و رعایت قانون، سرمایه‌گذاران بتوانند با استفاده از امکانات زیرساختی ایجاد شده و بهرمندی از امتیازات سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به تولید و ایجاد کسب و کار بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: بضاعت مردم تایباد در سرمایه‌گذاری بسیار بالاست و بایستی فرصت سرمایه‌گذاری برای مردم شهرستان فراهم کنیم.

سلطانی با تشکر از نگاه استاندار خراسان رضوی به توسعه اقتصادی ادامه داد: انتخاب منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به عنوان معین اقتصادی شهرستان تایباد را به فال نیک می‌گیریم و به زودی در چارچوب قوانین فعالیت خود را در این زمینه آغاز می‌کنیم.

 

دوغارون بازوی توانمند اقتصادی شهرستان تایباد است

دکتر جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تایباد، تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با انتخاب به عنوان معین اقتصادی شهرستان تایباد، بایستی در راستای توانمندسازی روستاها تلاش کند تا جلوی مهاجرت روستائیان به شهر گرفته شود.

وی ادامه داد: بایستی تلاش کنیم مردم جنوب غرب افغانستان، جذب و با آن‌ها مراودات بیشتری داشته تا در امر سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه گام بردارند.

رحیمی افزود: تلاش خود را به کار خواهیم بست تا لایحه منطقه آزاد تجاری و صنعتی دوغارون به مجلس ارائه شود و آرزوی دیرینه مردم را محقق نماییم.

نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازوی توانمند اقتصادی شهرستان تایباد است و در راستای توسعه آن و راه‌اندازی فاز ۲ حمایت‌های لازم را خواهیم کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top