امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 2024 |
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ | ارسال توسط : |
2075 بازدید
۰
| 7
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد: عنایت ویژه آقای استاندار به شهرستان های تربت جام ، تایباد، باخرز و صالح آباد را درک می کنیم./ استقلال سیاسی همین است که خود ما بدون دخالت هر ابرقدرتی تصمیمات کشورمان را می گیریم./میتوانیم با همدلی و تلاش و‌ پشتکار این بحران وضعیت اقتصادی موجود در کشور را نیز پشت سر بگذاریم./درست است که دارای مشکلاتی هستیم اما آنگونه که تلقین می کنند کشور دچار مشکل جدی نیست./ رسانه های معاند و گروه‎های مخالف سیاه نمایی می کنند.

به گزارش انعکاس روز، مهندس رزم حسینی استاندار جدید خراسان رضوی پس از انتصاب به عنوان سکاندار استان خراسان رضوی برای نخستین سفر شهرستانی، امروز ۹ بهمن ۱۳۹۷  در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان تربت جام به همراه ‌دکتر جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تیم اقتصادی دولت در استان، میهمان مردم شهرستانهای صالح آباد ، تربت جام و تایباد بود.

نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر مهندس رزم حسینی به این شهرستان‎ها، گفت: سیگنال مثبت توجه و‌ عنایت ویژه آقای استاندار به شهرستان های تربت جام ، تایباد، باخرز و صالح آباد را درک می کنیم که اولین هیاتی را که به ملاقات پذیرفتند و اولین حوزه ای که حضور پیدا کردند این منطقه بوده است.

رحیمی جهان آبادی در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی کشور و تلاش برخی رسانه های معاند و گروه‎های مخالف، برای سیاه نمایی وضعیت موجودف بیان کرد: کشور آنگونه که تلقین می کنند مشکل دار نیست، درست است که ما در ارتباط با سایر کشورهای منطقه دارای مشکلاتی هستیم، صادرات نفت کشور به خدود یک میلیون رسیده است، تبادلات بانکی ما دچار مشکلاتی است ولی اینگونه نیست که کشور را بیش از حد مشکل دار ترسیم می کنند، ما میتوانیم با همدلی و تلاش و‌ پشتکار این بحران را نیز پشت سر بگذاریم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی  ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: استقلال سیاسی به گونه ای که خود ما بدون دخالت هر ابرقدرتی تصمیمات کشورمان را می گیریم بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

 

 

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top