امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 12342 |
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
262 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: پزشکان گفتند میزان مصدومیت میرزاجانپور بعد از عمل مشخص می‌شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، امروز (پنج‌شنبه) ۲۲ آبان ۱۳۹۹، تیم والیبال سپاهان اصفهان موفق شد در هفته دهم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر صفر (۲۵-۱۷، ۲۶-۲۴ و ۲۵-۲۱) پیکان تهران را شکست دهد.

رحمان محمدراد سرمربی سپاهان پس از برد در این دیدار گفت: اول صحبت‌هایم‌ می‌خواهم برای مجتبی میرزاجانپور آرزوی سلامتی که در بازی گذشته ما دچار مصدومیت شد، او یکی از بازیکنان ارزشمند والیبال ایران است و امیدوارم هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست آورد. پزشک تیم اعلام کرد که مجتبی باید مورد عمل جراحی قرار گیرد که زمان عمل او جمعه هفته جاری است.

او درباره میزان مصدومیت و دوری میرزاجانپور از میادین نیز توضیح داد: طبق اظهار نظر پزشکان همه چیز بعد از جراحی مشخص می‌شود که امیدوارم دوران نقاهت او طولانی نباشد. هم سلامتی او مهم است و هم مجموعه سپاهان به مجتبی نیاز دارد. قطعا باشگاه حمایت‌های لازم را از او انجام خواهد داد و منتظر بازگشت او هستیم.

محمدی‌راد ادامه داد: در مورد بازی امروز هم باید بگویم که پیکان در این دیدار کیفیت‌ بهتری نسبت به دو بازی قبل داشت و حتی در ست دوم شانس زیادی برای برد داشتند. خوشبختانه در امتیازات حساس تمرکز بیشتری نسبت به آنها داشتیم و ست را گرفتیم. امیدوارم مسابقات با همین شرایط دنبال شود تا چرخ والیبال به خوبی بچرخد. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top