امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 20559 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
201 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگ وهنر: روزنامه فرهیختگان نوشت:تهیه‌کننده مسابقه «دورهمی»گفت: دورهمی پرهزینه‌ترین مسابقه بعد از انقلاب است.  ناصر قدیرکاشانی گفت: مدیری اعتقادی دارد و می‌گوید هیچ چیزی بهتر از روراست بودن با مردم نیست و این دنیا هم دنیای ارتباطات است و مگر می‌شود مردم متوجه نشوند این مسابقه کپی است. حتما مردم می‌فهمند. مدیری می‌گوید اگر […]

گروه فرهنگ وهنر: روزنامه فرهیختگان نوشت:تهیه‌کننده مسابقه «دورهمی»گفت: دورهمی پرهزینه‌ترین مسابقه بعد از انقلاب است.
 ناصر قدیرکاشانی گفت: مدیری اعتقادی دارد و می‌گوید هیچ چیزی بهتر از روراست بودن با مردم نیست و این دنیا هم دنیای ارتباطات است و مگر می‌شود مردم متوجه نشوند این مسابقه کپی است. حتما مردم می‌فهمند. مدیری می‌گوید اگر با مردم رو بازی کنیم، این باعث می‌شود محبوبیت بیشتر شود. برای همین در همان ابتدا گفتیم که این برنامه کپی است. بهترین کار این است که خودمان روراست اعتراف کنیم تا اینکه بعدا دیگران بگویند کپی شده است. مدیری می‌گوید اگر اشتباهی هم باشد، نباید آن را موقع تدوین دربیاوریم و می‌گوید قشنگی برنامه به اشتباهاتی است که به‌صورت رئال اتفاق می‌افتد. پرهیجان‌ترین مسابقه این بود ولی این دستگاه روبات خریدن و درست کردن آن مشکل بزرگی بود و سر این دستگاه خیلی دچار چالش شدیم تا توانستیم آن را بخریم و این دکوری که می‌بینید بهتر از دکور خارجی درآمده و این کاری است که پیمان قانع کرد. در ایران هم فقط پیمان قانع می‌تواند این کار را انجام دهد. برای همین خیلی خوب کار را درآورد و به آن هیجانی که می‌خواستیم رسیدیم.
وی افزود: رقم را نمی‌گویم ولی حضور اسپانسر برنامه برای همین موضوع بود. آن عدد عجیب و غریب را اسپانسر برنامه پرداخت کرده است. حتما کار اقتصادی سود دارد و این کاری نبوده که صرفا در آن ضرر نشود. ما دو دکور داریم. هر مسابقه‌ای که اجرا می‌شود، دارای یک دکور است و ما پول یک دکور را از سازمان صداوسیما گرفتیم. به‌علاوه، هزینه عجیب و غریبی بابت LEDها و یک‌سری دوربین‌ها که استفاده می‌کنیم، شد که این دوربین‌ها در ایران و دبی نبوده و از آمریکا خریدیم و به دبی و از آنجا به ایران آوردند و تحویل دادند. لوازمی که در این برنامه استفاده می‌کنیم در ایران نایاب است. ۱۰۰ قسمت با سیما قرارداد داریم ولی شاید کمتر یا بیشتر شود.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top