امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 11986 |
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
279 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور مس کرمان درباره درخشش تیم‌های کرمانی در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد.

عباس محمدی، دروازه‌بان پیشین مس کرمان در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره گل گهر سیرجان و وضعیتش برای حضور در لیگ برتر اظهار کرد: آن‌ها یک برنامه ریزی بلند مدت داشته اند و قبلا در لیگ یک کار می کردند اما امروز در لیگ برتر هستند. آن‌ها در سه سال اخیر ثبات خیلی خوبی داشتند. در مدیریت و در کادر فنی‌شان این اتفاق افتاد. ابتدا بگوویچ سرمربی تیم بود و بعد از چند سال، کارشان بالاخره به نتیجه رسید و در لیگ برتر حضور پیدا کردند.

گل گهر با قلعه نویی وضعیت بهتری نسبت به پارسال دارد

او ادامه داد: سال گذشته به هر شکل قصد داشتند تیمشان را لیگ برتر نگه دارند که موفق هم بودند. در لیگ امسال نماینده خوب استان کرمان در لیگ برتر هستند. آن ها با حضور قلعه نویی وضعیت بهتری نسبت به پارسال دارند و به اعتقاد من نتایج بهتری نسبت به لیگ نوزدهم خواهند گرفت.

دروازبان پیشین مس کرمان با بیان این که “بازیکنانی که مد نظر کادر مربی گری گل گهر بوده، جذب شده‌اند،” گفت: فصل نقل و انتقالات ارتباط مستقیمی با کادر فنی و نظر سرمربی دارد. برایشان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم بتواند به آن شکلی که شایسته است نتیجه دلخواهی کسب کند.

مس رفسنجان از لحاظ بازیکن دستش خالی نیست

محمدی در خصوص وضعیت مس رفسنجان عنوان کرد: مس رفسنجان یکی از تیم های وابسته به صنایع مس ایران است و سال گذشته هم هزینه های خوبی برای این تیم شد و سال گذشته بازیکنان زیادی جذب کردند و هیچ‌وقت از لحاظ بازیکن دستشان خالی نبود. آن ها با مربی جوانشان امسال هم به همین شکل عمل کردند و بازیکنان زیادی را جذب کردند.

او اضافه کرد: ربیعی یک مربی جوان و با انگیزه است که خیلی هم تلاش کرد که به هدفش برسد. اکنون به حقش رسید و انگیزه های زیادی برای حضور در لیگ برتر را دارد. ان‌شاءالله با بازیکنان زیادی که جذب کرده است و مدیریت سطح بالای مس بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

مدیریت صنایع مس همیشه توانمند بوده است

مربی کنونی مس کرمان درباره وضعیت مالی و شرایط خوب تیم های وابسته به صنایع مس ایران گفت: مسی ها نسبت به تیم های دیگر لیگ برتر شرایط بهتری ندارند. به جز سه چهار تیم اکثرا تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند وضعیت خوبی دارند اما نکته ای که وجود دارد این است که در تیم های صنعتی صنایع مس مدیریت همیشه توانمند بوده است. خود آقای سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس به شدت فوتبالی است.

او ادامه داد: او فوتبال را خیلی خوب متوجه می شود و همیشه حمایت می کند. هر وقت یک مساله ای پیش آمده، حمایت کرده و واقعا از مدیران خیلی خوب بوده است. حضور چنین مدیری در فوتبال ما خیلی کم است و اگر مدیران مثل او در فوتبال باشند، خیلی رشد خواهیم کرد. امسال مس رفسنجان به هدفش رسید و در کنار این تیم نگاه ها همیشه به مس کرمان هم بوده است. مس کرمان با اختلاف یک گل به لیگ برتر نیامد و حیف شد.

۱۰ تیم هم از مس در لیگ برتر باشند مورد حمایت قرار می‌گیرند

محمدی اضافه کرد: ان‌شاءالله مس کرمان هم امسال به لیگ برتر صعود کند. همیشه مدیریت مس نظرش این بوده است که حتی اگر ۱۰ تیم از این شرکت به لیگ برتر صعود کنند، باز هم حمایت می کنند اما به هر حال مس رفسنجان امسال تنها نماینده این شرکت است و با حمایت های خوبی که شده فکر می کنم بتوانند در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنند.

او در رابطه با پیش بینی اش از رتبه دو تیم کرمانی در لیگ برتر گفت: با این انگیزه مس رفسنجان و بازیکنان خوبی که در اختیار دارند و با حمایتی که می شوند، فکر می کنم جزو شش، هفت تیم برتر لیگ بیستم باشد. گل گهر نسبت به مس تجربه بیشتری دارد اما هر دو تیم در یک سطح قرار دارند و خودشان را خیلی خوب آماده کرده‌اند. فکر می کنم دو تیم در نیمه بالای جدول قرار بگیرند که البته به شرایط لیگ هم بستگی دارد تا بتوانند خودشان را به بالای جدول برسانند و حفظ کنند.

انتهای پیام 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top